Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 16:39
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag har bara sett korta snuttar av programmet. Mår illa av att se Anders självgodhet så jag byter kanal.

Ska bli intressant att få veta när programmet är slut om han fick någon att stanna kvar.

Kanske svårt att få någon att vilja bo på sju kvm även om det är utanför Paris, men han kanske kan flytta med någon av donnorna hem till Sverige?!
Citera
Igår, 16:47
  #254
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ge dig. Jag har delat en artikel där Anders berättar det själv och sen skrivit om det 1 gång till.
Det är väl inte repeat.

Reagerar du för du har liknande problem?

Anders är VÄLDIGT självupptagen och det handlar inte enbart om travet. Han är ett stor EGO med allt.

Du har återupprepat mobbat honom för hans hälsoproblem (som han varit ärlig om) ja.
Jag är imponerad av hur han hämtat sig från två olika cancervarianter. Starkt gjort.
Full fart verkar det vara på honom, till på köpet.

Men däremot så måste det vara extremt ansträngande att vara ihop med en sån duracellkanin? Han kan ju inte ens sitta stilla.

Lågt av dig att hacka på hans hälsotillstånd.
Citera
Igår, 17:16
  #255
Medlem
Rättar mig själv angående ålder på damerna 74, 63, 59, 59.
Citera
Igår, 20:14
  #256
Medlem
Crapmagics avatar
Anders verkar ju va en semikändis (travlegendar) att döma av pressen, varför det är skandal att han får vara med iom att han inte är bonde, istället är där i egenskap av kändis, hans inslag borde få egen plats i platån bonde söker fru jorden runt & Anders söker fru igen

Jag råka hitta en sk(r)attkarta över Dinos drömkvinna https://www.instagram.com/ninarungs/p/CJG0JTyMpwu/
__________________
Senast redigerad av Crapmagic Igår kl. 20:38.
Citera
Igår, 23:01
  #257
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Rättar mig själv angående ålder på damerna 74, 63, 59, 59.

Lägg till 50 på varje så får du deras vikter också. Jag gillar allihopa och de är nog så mjuka och goa och vårdande att Anders bör bli nöjd. Tror dock inte att han får någon tant att stanna, inte när de fattar att han har sol-och-våraretendenser och varken har egna pengar, eget boende eller egna hästar.

Jag tror förresten att Anders kommer att vara med i nästa Hotell Romantik. Undrar f.ö. var han har gömt blöjorna, de borde väl synas i form av spektakulära utbuktningar i brallskrevet? Är det inte enklare att ha påse på magen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback