Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 17:44
  #3217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Ja precis bebisar i fullgången tid ska man ju vara försiktiga med första veckorna så hur svårt ska det vara att förstå att en prematur som är född väldigt mycket för tidigt ska hållas hemma??? Även om man själv gärna vill ut och flänga och träffa folk så får man väl sätta bebisen först?? Nej jag fattar inte hur man tänker 😢

Jag hoppas det går bra med bebisen men Pannan å hennes efterblivna spelnarkoman borde granskas ifrån fotknölarna och upp hur dom tar hand om barnen.
Citera
2024-05-04, 18:11
  #3218
Medlem
Den här typen av människor är väl för dumma för att ens förstå sitt eget bästa, så dom lär ju knappast komma till insikt och förstå att dom har gjort fel. Skaffa fler barn trots dom stora riskerna med en graviditet hos någon som inte kan bära barn, behandla en prematur som att den vore en fullt frisk och fullgången bebis och inte ens då flänger man runt och har en massa besök och sen stressen som dom utsätter dom andra barnen för. Så jävla sjukt! Vem är ens så egoistisk och korkad. Nä dåligt föräldraskap så det osar lång väg.
Citera
2024-05-04, 19:11
  #3219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Den här typen av människor är väl för dumma för att ens förstå sitt eget bästa, så dom lär ju knappast komma till insikt och förstå att dom har gjort fel. Skaffa fler barn trots dom stora riskerna med en graviditet hos någon som inte kan bära barn, behandla en prematur som att den vore en fullt frisk och fullgången bebis och inte ens då flänger man runt och har en massa besök och sen stressen som dom utsätter dom andra barnen för. Så jävla sjukt! Vem är ens så egoistisk och korkad. Nä dåligt föräldraskap så det osar lång väg.

Jag hoppas att socialtjänsten i Bålsta har koll på dessa fåntrattar och kan ingripa och ta över vårdnaden om det går för långt.
Citera
2024-05-04, 20:46
  #3220
Medlem
Ingen status på hur de går?
Citera
2024-05-04, 21:03
  #3221
Medlem
Ingenting än så länge
Citera
2024-05-04, 21:10
  #3222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Ingenting än så länge

Fick upp ett sponsrat inlägg på instastory från hallerheim, för TEMU där ett av barnen sitter inlindad i någon TEMU-filt i den där soffan som nu ska säljas! Lite desperat att göra samarbete med TEMU....
Citera
2024-05-04, 21:23
  #3223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Fick upp ett sponsrat inlägg på instastory från hallerheim, för TEMU där ett av barnen sitter inlindad i någon TEMU-filt i den där soffan som nu ska säljas! Lite desperat att göra samarbete med TEMU....

Som är känd för gifterna i sina produkter. Fan va wt att göra reklam för..
Citera
2024-05-04, 21:26
  #3224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Fick upp ett sponsrat inlägg på instastory från hallerheim, för TEMU där ett av barnen sitter inlindad i någon TEMU-filt i den där soffan som nu ska säljas! Lite desperat att göra samarbete med TEMU....

Detta gjorde han för några dagar sedan

Alla hans samarbeten hittills har varit rätt fattiga.han har nog inte tillräckligt många följare för att kunna göra bättre

Men tex satu 12 barnsmanman som har hur mycket följare som helst väljer också samarbeten med Temu. Fattar inte
Citera
2024-05-04, 21:28
  #3225
Avstängd
Jag förstår inte behovet av att ha så bråttom hem från neotalen för E är inte ens fullgången men ändå skulle dom hem så fort som möjligt för att P och J inte ville vara kvar.

Personalen på neo hade kanske märkt vad det nu är för fel om dom bara stannat kvar några veckor. Hoppas allt går bra!! Tycker mest synd om E och dom andra barnen som drabbas igen gör att P och J tar egoistiska beslut!!
Citera
2024-05-04, 21:50
  #3226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Detta gjorde han för några dagar sedan

Alla hans samarbeten hittills har varit rätt fattiga.han har nog inte tillräckligt många följare för att kunna göra bättre

Men tex satu 12 barnsmanman som har hur mycket följare som helst väljer också samarbeten med Temu. Fattar inte

Hon är också sorglig. Aldrig haft ett riktigt jobb. Mannen hennes är väl närmare 60 år gammal dessutom? Nä usch.
Citera
2024-05-04, 22:10
  #3227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Jag förstår inte behovet av att ha så bråttom hem från neotalen för E är inte ens fullgången men ändå skulle dom hem så fort som möjligt för att P och J inte ville vara kvar.

Personalen på neo hade kanske märkt vad det nu är för fel om dom bara stannat kvar några veckor. Hoppas allt går bra!! Tycker mest synd om E och dom andra barnen som drabbas igen gör att P och J tar egoistiska beslut!!

Reagera med på att åka in med ambulans helikopter, dem hittar nånting med hjärtat, är några dagar på sjukhuset för att sen åka hem, för att åka in igen då barnet blir dålig. Som sagt varför stressa med att åka hem. Dem har väl också en bit att åka?

*har för mig att när det kommer till ductus så kanske man väntar med operation då den ev stänger igen av sig själv, men jag va ungefär 1 år gammal när jag blev opererad för ductus
__________________
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-05-04 kl. 22:30.
Citera
2024-05-04, 22:25
  #3228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Reagera med på att åka in med ambulans helikopter, dem hittar nånting med hjärtat, är några dagar på sjukhuset för att sen åka hem, för att åka in igen då barnet blir dålig. Som sagt varför stressa med att åka hem. Dem har väl också en bit att åka?

Värt att tänka på är att man sällan har något att säga till om när det gäller hemgång. Läkarna vill gärna skicka hem en så fort som möjligt pga plats och personalbrist.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback