2024-09-04, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Är det ok att lägga upp filmer på andras barn sådär? Vet att det är sådant man tänker på som vanligt privatperson utan så många följare då man aldrig vet vilka som lever under skyddad identitet osv. Men ännu mer om man är influenser med många följare?

Nej det är inte okej men det skiter ju P i som vanligt 🤪
Citera
2024-09-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Nej det är inte okej men det skiter ju P i som vanligt 🤪

Det är alldeles för jobbigt att dölja de andra barnens ansikten så Pannan matar på som vanligt.

Med tanke på hur många obskyra människor som följer hennes konto av helt fel anledning så skulle jag verkligen inte att mina barn visades upp på hennes kanal 🤮
Citera
2024-09-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Skönt att fler reagerade på lampan, för den var verkligen ful och hon var så nöjd, men jag fattar inte alls. Såg verkligen ut som en uppochnervänd bunke på en termos
Det är en bunke på en termos, och fint var det inte
Citera
2024-09-04, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Det är en bunke på en termos, och fint var det inte
Haha, ja jag vet. Menade att det verkligen inte såg ut som en lampa som hon försökte få det till utan inget annat än precis vad det var - en bunke på en termos
Citera
2024-09-05, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Haha, ja jag vet. Menade att det verkligen inte såg ut som en lampa som hon försökte få det till utan inget annat än precis vad det var - en bunke på en termos

Man får ju hoppas på att denna bunke på en termos inte blir ett nytt fenomen inom inredningsvärlden. Detta håller ju inte direkt hög kvalitet utan snarare "billigt så inte kronofogden kan ta skiten"

Bättre kan du Pannan, när det handlar om DIY!
Citera
2024-09-05, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Man får ju hoppas på att denna bunke på en termos inte blir ett nytt fenomen inom inredningsvärlden. Detta håller ju inte direkt hög kvalitet utan snarare "billigt så inte kronofogden kan ta skiten"

Vad är DIY?
Citera
2024-09-05, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Vad är DIY?
Do it yourself.
Citera
2024-09-05, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Det var ju inte heller hennes idé utan något hon hade kopierat rakt av från den hon hade taggat i sitt inlägg. 😝
Citera
2024-09-05, 10:22
Medlem
Otroligt! Så många barn och har ändå inte fattat att E inte "gosar med hela ansiktet" utan födosöker..
Citera
2024-09-05, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Jag har följt den här tråden (och den förra) sedan start och det har kliat i fingrarna att ge mig in i diskussionen. När jag såg att flera aktiva i tråden blivit avstängda så såg jag det som ett tecken att nu var det dags för min entré

Jag har följt P sedan hon var gravid med första barnet med några korta avbrott då jag tillfälligt tappat intresse. Har tyckt att det varit ett trevligt konto och framförallt inredningsbiten är det jag fastnat för. Men så var det mer och mer saker som skavde. Droppen var katten. Insamlingen till veterinärsräkningen gjorde mig så arg. Var det något hon signalerade var det ju "vi har pengar". Om man har tillfälligt ont om pengar så kunde hon väl tagit ett lån? Eller om Insamlingen var enda sättet att rädda katten, varför inte säga att så fort jag sparat ihop pengarna så skänker jag samma belopp till ett katthem. Nästa månad kom hon hem med en mopsvalp och lite senare en fransk bulldog. Har ingen aning om vad sådana hundar kostar men det låter dyrt och gjorde mig inte mindre arg.

Till nutid. Jag hade kunnat skrivit hur långt som helst vad jag tycker om hennes skulder och hur hon lever sitt liv och fläker ut det för allmän beskådan och sedan klagar när folk har en åsikt som inte passar. Ja jag vet jag är sen på bollen så jag nöjer mig för det här inlägget.

Instämmer till 100%.

P och J tog ju dessutom två katter när de bodde på landet som verkar ha försvunnit ur deras liv nu. Hon skulle ju också ta över ngn annan mops som sen bara försvann...

Djuren har ju verkligen behandlats som slit och släng!!
Citera
2024-09-05, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Otroligt! Så många barn och har ändå inte fattat att E inte "gosar med hela ansiktet" utan födosöker..

Ja, vad ska man säga? Inte den vassaste kniven i lådan...
Citera
2024-09-05, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Om du är J så blir jag bara arg. Hur lite självinsikt har du isåfall?

Om du tror att det som står på flashback kommer vara orsaken till att lilla T kommer att välja bort dig när han blir äldre så ska jag förklara för dig så tydligt som möjligt så du kanske kan förstår men du får gärna meddela om du behöver ett förtydligande:

Det är du som har lämnat och valt bort lilla T, det finns inga ursäkter till att överge sin son.

Du bryr dig inte ett dugg om att lilla T önskar att han hade sin pappa för precis som familjerätten tyckte så kan du ju faktiskt åtminstone ha din son en helg i månaden.

Dina ursäkter som lyser igenom, "inga bensinpengar" "inte tid" etc. Det är ovanligt mycket ni har råd med och de är inga dåliga bilresor ni gör. Det handlar om prioriteringar. Givetvis har du råd att åka till Katrineholm. Om inte annat, sista gången du nämnde att bensinpengar var ett problem så blev du erbjuden att få bensinen betald men de är lättare att fortfarande strunta i sin son och hitta nya ursäkter istället.

Allt jag har skrivit om situationen gällande lilla T och hans mamma stämmer i minsta detalj. Det vet du. Om det skulle påverka eran relation i framtiden så är det något som du har skapat och absolut ingen annan. Lilla T kommer helt och hållet få ta sina beslut själv, jag förstår inte riktigt varför du oroar dig över denna tråd? Sanningen kommer nå fram till honom en vacker dag iallafall J, oavsett om han hittar denna tråd eller inte. Dina lögner kommer att lysa igenom.

Det finns ingen annan historia, det finns ingen annan sida av denna berättelse, vad ska du fylla den med isåfall? Lögner? Ursäkter? Bortförklaringar? Var en bättre man och stå rakryggad istället.
Det är inte försent att ta sitt ansvar ännu men tiden tickar iväg. Lilla T blir äldre, han har till och med börjat skolan nu J.

Dina sociala medier då? Vad ska han hitta där när han blir äldre? Se ditt fina liv med din nya familj? Se hur din instagram förändras och hur han successivt försvann ur ditt liv? Se bilder på sina syskon som du tar hand om, som han inte träffar? Jag vet inte hur du tänker men, det är nog mer påtagligt för honom än en tråd på flashback där människor stöttar honom och hans mamma.

Vembryrsig - Hoppas att du får komma tillbaka snart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in