• 5
  • 6
2023-02-18, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Zara Larsson

https://www.youtube.com/watch?v=I5sQk7laWg0

Hjärncellerna står inte precis i kö i den tjejen
Citera
2023-02-18, 02:48
Medlem
NorthSNKRs avatar
Avskydde Gotye - Somebody that I used to know. Skönt det blev en OHW
Citera
2023-02-18, 03:50
Medlem
K.K.Ks avatar
Mikel Jackson! Den dansande pedofilen
Citera
2023-02-18, 05:00
Medlem
deerejohns avatar
Ledin.
Alla tomtar som varje år skriver samma dynga till musik i mellon. De som måste vara fem sex stycken för att klara av att skriva en låt. Sopor.
Citera
2023-02-18, 17:16
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Phil Collins, Sting, Madonna, Michael Jackson och Prince är de jag kommer på direkt. Artister som alla representerar den pompösa skitmusiken från andra hälften av 80-talet!
Edit: Roxette förstås också!

Håller med och lägger till några andra
”världsartister”. Tyvärr så är de fortfarande aktiva och populära:

Bryan Adams. Hans hesa röst tillför inte sångerna något intressant eller njutbart.
Låten "I Do It for You" är något av det värsta jag har hört.

Mark Knopfler. Hans gitarrspel är ganska monotont och hans sång är ganska medioker. Hans stora hit ”Walk of life” tröttnar man på efter ett par lyssningar.

Julio Iglesias. Spansk sångare som enligt uppgift skall vara en av världens bäst säljande artister. Att lyssna på spansk smörsång som t.ex,”Amor, Amor, Amor” är verkligen tålamodsprövande.

Listan på dåliga artister kan göras oändlig,men detta var tre artister som jag spontant kom att tänka på.
Citera
2023-02-18, 17:21
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Jag vet inte om det finns någon bögtransa som sjunger om att negrer bör ge sig på vita män för gammal ost, det är mycket möjligt att det finns, till och med sannolikt, men jag är i alla fall lyckligt ovetandes om en sådan artist.

Det finns många i den kategorin, men en som man är glad att slippa är Sean Banan. Sicket äckel.
Citera
2023-02-19, 23:12
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hon som gjorde Monkey dance eller dance moneky, lät som en tjutröst asiat sen var det en knubbig australiensiska ?
Tror jag iaf. Kanske perfekt kombination för er, ni gillar ju knubbiga och asiater. Nu behöver iofs det inte vad båda ihop men men.

Sen vad hete han latino Sean Paul

Vad menar ni med att slippa dem, ni får ju slippa artister ni kanske ev gillar med...
Haha vad ful monkey dance är. Var tvungen att googla när du sa att hon var en knubbis. Lustigt att man bytt radiokanal så många gånger pga den människan utan att veta hur den ser ut.
Trodde det var en liten spinkig sydafrikanska.
Citera
2023-02-19, 23:15
Medlem
Amy Winehouse
Kräker i munnen om jag säger det högt
Citera
2023-02-20, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittHederligaSmet
Vad. Hans jävla musik
Förstår inte ditt svar?
Citera
2023-02-21, 06:31
Medlem
deerejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmoln
Ledin gjorde faktiskt rätt bra musik på 70-talet. Sen gick det utför.

Det gjorde han verkligen. Han har gjort mycket bra musik, men det är dags att ge upp nu.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in