Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-16, 22:53
  #1
Medlem
Fått upp reklam på facebook där denna Raus lägger upp hans kunder vinster som han då sålt till de i form av resultat. Känns lite för bra för att vara sant. Däremot har jag en gång köpt av någon liknande då han var schyst och sålde den till mig för 50 euro, skulle bli 2-2 och visst blev det så. Är sjukt sugen på att köpa en match men är alldeles för osäker. Har någon av er någon erfarenhet av detta?

Om vi utgår från att det stämmer. Hur skulle man ens våga riskera att ens vinster ej blir voidade? Menar, vem fan lägger in en stor summa på ett resultat? Gör folk det vanligtvis? Finns ju spelare till allt.

Kommer med största sannolikhet inte göra detta.
Citera
2023-02-17, 00:15
  #2
Medlem
Detta är bara scam. De skickar ut olika spel till alla personer. För vissa kan de sitta, och de kmr säkert köpa ett till spel men det kommer förmodligen inte sitta
Citera
2023-02-17, 00:56
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loyan
Detta är bara scam. De skickar ut olika spel till alla personer. För vissa kan de sitta, och de kmr säkert köpa ett till spel men det kommer förmodligen inte sitta


Dom letar upp 30 idioter.. skickar

10st 1.
10st x
10st 2

Efter första spelet så får 10av 30 idioter in spelet och tänker wow shit denna kille snackar inte skit, så förtroendet ökar.. Runda 2 får 3st 1 3st x 4st 2. Nu ska man betala högre summa och det för idioterna.. 3st av dom får in spelet IGEN… Herreegud denna kille kan sin grej tror idioterna… Klart dom vill ha fler ”uppgjorda” spel.. så scamern har nu 3 kvar.. dom får 1 x 2 betalar ganska mycke nu för dom litar pp denna scammer 100%.. 1 av dom får in spelet igen.. Nu har scamern en sista chans att blåsa.. Han säger han har en riktigt bra match men de kostar mycke så han tar en fantasi summa och ber idioten lägga 1.. typ så går de till
Citera
2023-02-17, 00:56
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loyan
Detta är bara scam. De skickar ut olika spel till alla personer. För vissa kan de sitta, och de kmr säkert köpa ett till spel men det kommer förmodligen inte sitta
Sorry citera dig fel.. meningen va han innan dig
Citera
2023-02-17, 01:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Dom letar upp 30 idioter.. skickar

10st 1.
10st x
10st 2

Efter första spelet så får 10av 30 idioter in spelet och tänker wow shit denna kille snackar inte skit, så förtroendet ökar.. Runda 2 får 3st 1 3st x 4st 2. Nu ska man betala högre summa och det för idioterna.. 3st av dom får in spelet IGEN… Herreegud denna kille kan sin grej tror idioterna… Klart dom vill ha fler ”uppgjorda” spel.. så scamern har nu 3 kvar.. dom får 1 x 2 betalar ganska mycke nu för dom litar pp denna scammer 100%.. 1 av dom får in spelet igen.. Nu har scamern en sista chans att blåsa.. Han säger han har en riktigt bra match men de kostar mycke så han tar en fantasi summa och ber idioten lägga 1.. typ så går de till

Det är resultat min vän, (tillexempel 5-1 till lag A, eller ett annat exempel, 3-4 till lag B.) Köper du då två matcher blir oddset så brutalt högt att enorma pengar fiskas in. Men nej, jag tror inte på det riktigt. Hade jag vunnit mitt senaste spel jag hade på 24k, (bettade 5k på två stycken bägge lagen gör mål matcher, (missad straff -.-) så hade jag chansat, men nej jag vågar inte..

Bara av en match där resultatet ska bli 4-4 är ju otroligt högt bara det..
Citera
2023-02-19, 13:22
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Fått upp reklam på facebook där denna Raus lägger upp hans kunder vinster som han då sålt till de i form av resultat. Känns lite för bra för att vara sant. Däremot har jag en gång köpt av någon liknande då han var schyst och sålde den till mig för 50 euro, skulle bli 2-2 och visst blev det så. Är sjukt sugen på att köpa en match men är alldeles för osäker. Har någon av er någon erfarenhet av detta?

Om vi utgår från att det stämmer. Hur skulle man ens våga riskera att ens vinster ej blir voidade? Menar, vem fan lägger in en stor summa på ett resultat? Gör folk det vanligtvis? Finns ju spelare till allt.

Kommer med största sannolikhet inte göra detta.

Har du lagt märke till att dom alltid lägger spel där 100% Cashout finns tillgänglig innan matchen har börjat.

Är inte svårare än så att dom lägger 10 spel med 10 olika resultat, tar en printscreen och efter det cashout på betten.

Säg till när dom lägger upp innan matchstart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback