Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-05-12, 23:58
  #13
Medlem
not_reallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hima
Hej,
Jag är en frontend utvecklare som har 1 år och 3 månader erfarenhet. Jab jobbar med Vue, CSS, javascript.
Jag får 30,000kr just nu och jobbar i samma företag som jag gjorde praktik i Stockholm. Det är en startup bolag och har inte budget att höja lönen.
Undrar vad tjänar en frontend utvecklare som har liknande erfarenhet.

30 000 är ok i början, men sök andra jobb under tiden. Löneutvecklingen är potentiellt väldigt hög, man ska inte nöja sig och bli bekväm för tidigt. Det är lätt att man blir ett enkelt och billigt byte för IT pamparna. Undersök vad din kompetens och erfarenhet egentligen är värd.
Citera
2023-05-15, 12:12
  #14
Medlem
not_reallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hima
Hej,
Jag är en frontend utvecklare som har 1 år och 3 månader erfarenhet. Jab jobbar med Vue, CSS, javascript.
Jag får 30,000kr just nu och jobbar i samma företag som jag gjorde praktik i Stockholm. Det är en startup bolag och har inte budget att höja lönen.
Undrar vad tjänar en frontend utvecklare som har liknande erfarenhet.

Hade redan svarat i denna tråden, såg jag.
__________________
Senast redigerad av not_really 2023-05-15 kl. 12:13. Anledning: redan svarat
Citera
2023-05-15, 20:29
  #15
Medlem
myrdals avatar
Du skriver inte riktigt vad du har för utbildning. Det spelar också roll. Beroende på utbildning så skulle jag säga att din lön antigen är okej, eller dålig.
Citera
2023-05-17, 02:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Du skriver inte riktigt vad du har för utbildning. Det spelar också roll. Beroende på utbildning så skulle jag säga att din lön antigen är okej, eller dålig.

Hur hade utbildingen spelat roll. Låt oss säga att ena personen har en utbildning som högskoleingenjör i datateknik och den andra hade en utbildning i Systemvetenskap. Frågar nu för mig personligen men hur hade löneskillnaderna sett ut här?
Citera