Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-03-03, 18:20
Medlem
SithMasters avatar
Magdalena Anderssons kommer ut som landsförrädare - vill att V och MP ska bjudas in till NATO-samtal. Där passerade hon en röd linje som jag ser det. Dessa två landsförrädiska partier bör förbjudas, inte bjudas in till viktiga möten rörande Sveriges framtida försvarssamarbeten med NATO och EU.

Magdalena Anderssons kritik: Småaktigt att inte bjuda in V och MP

https://www.dn.se/sverige/magdalena-...a-in-v-och-mp/

Bakom betalvägg.
Citera
2023-03-03, 19:26
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
"Magdalena Anderssons kritik: Småaktigt att inte bjuda in V och MP.
– Jag tycker att det är småaktigt av Ulf Kristersson att inte bjuda in alla partiledare till det här mötet. Det är ändå så att hela Sverige kommer att gå med i Nato och då är det rimligt att alla partiledarna kan få information direkt från Jens Stoltenberg, säger hon."

Hon gjorde likadant själv när Sverigedemokraterna inte blev inbjudna till de kriminalpolitiska samtal som den dåvarande S-regeringen höll i, 😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀😀.

Kärringjäveln har faktiskt humor, det får man ändå ge henne.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2023-03-03 kl. 19:28.
Citera
2023-03-03, 19:27
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Felpost.
Citera
2023-03-03, 19:28
Medlem
Jag gråter många krokodiltårar som blir till en flod - och då är jag ändå NATO-motståndare.
Citera
2023-03-03, 19:44
Medlem
V o MP dom två mest destruktiva partier som finns i Sverige..
Dom ska hållas borta från allt. Finns inget behov av detta trash 2023.
Borde införas en myndighet som godkänner politiska partier och som kan hålla Sverige rent från samhällsdestruktiva företeelser som V o MP.
Det är verkligen demokrati.. majoriteten av svenskar vill inte ens vara i närheten av det som V o MP står för. Majoriteten bestämmer så bort med skiten..
V o MP har aldrig haft majoritet i någonting kommer aldrig få det heller.

Stackars alla sossar som röstade på sitt parti såklart o fick en äcklig MP kärring till minister i regeringen... hur många sossar ville ha det..
ingen...
Citera
2023-03-03, 19:54
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
"Magdalena Anderssons kritik: Småaktigt att inte bjuda in V och MP.
– Jag tycker att det är småaktigt av Ulf Kristersson att inte bjuda in alla partiledare till det här mötet. Det är ändå så att hela Sverige kommer att gå med i Nato och då är det rimligt att alla partiledarna kan få information direkt från Jens Stoltenberg, säger hon."

Hon gjorde likadant själv när Sverigedemokraterna inte blev inbjudna till de kriminalpolitiska samtal som den dåvarande S-regeringen höll i, 😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀😀.

Kärringjäveln har faktiskt humor, det får man ändå ge henne.
Hon ska bara hålla käften om att inte bjuda in andra partier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in