Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-03, 13:14
  #1573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Du låter som om du har samma låga IQ som gärningsmannen. Du menar alltså att detta var ett muslimskt terrordåd och inte som alla andra har fattat ett vansinnesdåd av en tok? Har du kanske samma mentala rubbning som GM? Man skulle kunna tro det när du vräker ur dej att alla andra här inne accepterar knivattacker mot småbarn på öppen gata. Är du inte klok? Flytta för fan inte tillbaks till stan. Vi har mentalt avfall så det räcker här.

Jaha du.

Nej det menar jag inte och har ju inte heller skrivit något om det...

Vilken mentala rubbning är det GM har? Känner du honom väl?

Det verkar ju vara rätt många som tycker att det ändå funkar att leva med knivattacker på barn, skjutningar och sprängningar runt husknuten då många väljer att bo kvar.

Nej jag har hittat mitt paradis och kommer inte flytta tillbaka till staden. Så i den frågan kan du vara lugn.

Så du håller ändå med om att det bor för många dårar i städerna. Då verkar vi ju egentligen vara överens då.
Citera
2023-03-03, 13:24
  #1574
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Jag vet att många "vill" se detta som terrorism för att stärka sin ställning. Och det är inte otänkbart att terrordåd kommer inträffa i Sverige, såklart. Klimatet är lite upplagt för det, jag förnekar inte det ens som den vänsterblivna tomte jag är.
Men detta dåd, terror? Nej, det har jag svårt att köpa. Detta är psykfall 1.0 som handlat under psykos och / eller droger. Jag skulle bli mer förvånad om det kommer fram terrormotiv, än om det framkommer att han såg flickan som ett troll eller liknande, som han "behövde" döda. Eller en duva. Han har ju visat agg mot duvor tidigare.

Att ett barn knivats är lika sorgligt oavsett motiv och där nånstans tycker jag att fokus ska ligga just nu.



Jasså varför valde han vita offren om det är en psykos ? Det är terrorist attack mot vita han siktar även på vitas hals psykoser brukar vara annorlunda .
Citera
2023-03-03, 13:25
  #1575
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Häktningsframställan

https://gofile.io/d/j7Jbc5

.

Han verkar ha flyttat in i andra hand i en lägenhet i Gamlestan och bara bott där i två veckor. Är fortfarande skriven hos brodern Gh*sem i Bifrost, Mölndal. *=a
Citera
2023-03-03, 13:27
  #1576
Medlem
Alla arabterrorister är sjuka. Ingen skillnad här heller. Solklart terrordåd. Allans snackbar!

Sedan lär er att muslimerna hatar svennar och vita. Speciellt blonda.
Citera
2023-03-03, 13:27
  #1577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du känner dig alltså skyldig. Bra. Det är många som bär skulden för det här dådet & en väldig massa annat lidande som drabbat svenska folket.

Den enda som bär ansvaret för det här dådet är han som höll i kniven. Skulden är hans och ingen annans. Att skylla på samhället blir bara fjantigt. Var och en får stå för sitt
Att med kniv flyga på en 10 årig tös är inte bara förbannat fegt. Det är dessutom riktigt fult gjort.
Ett svin som detta jävla as ska behandlas därefter och där är fängelsestraff för milt.

Flickan oavsett ursprung hoppas jag naturligtvis att hon klarar sig bra och att hon inte får några större psykiska eller fysiska men. Men det lär troligen ta tid att återställas psykiskt efter ett sånt här fult påhopp. GM önskar jag absolut inget gott
__________________
Senast redigerad av Tavelramskrok 2023-03-03 kl. 13:31.
Citera
2023-03-03, 13:28
  #1578
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Hur gör man det?


Vi får kontakta hennes familj först och sen Gofundme. Kan ta det när situationen landat mera.
Citera
2023-03-03, 13:30
  #1579
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Jag vet att många "vill" se detta som terrorism för att stärka sin ställning. Och det är inte otänkbart att terrordåd kommer inträffa i Sverige, såklart. Klimatet är lite upplagt för det, jag förnekar inte det ens som den vänsterblivna tomte jag är.
Men detta dåd, terror? Nej, det har jag svårt att köpa. Detta är psykfall 1.0 som handlat under psykos och / eller droger. Jag skulle bli mer förvånad om det kommer fram terrormotiv, än om det framkommer att han såg flickan som ett troll eller liknande, som han "behövde" döda. Eller en duva. Han har ju visat agg mot duvor tidigare.

Att ett barn knivats är lika sorgligt oavsett motiv och där nånstans tycker jag att fokus ska ligga just nu.


Bryr mig inte om svinet är psykiskt sjuk. Han hade inget här att göra från början.
Hur många andra "psykiskt" sjuka äckel från MENA tror du vandrar omkring i vårt samhälle.
Dom som reste hit i tron att vi skulle ge dom unga blonda oskulder. Ett slott att bo i med egna tjänare. Så kommer dom hit och inser att det inte stämmer. Inga barn och oskulder vill vara deras sexslavar. Det står ingen BMW och väntar på dom vid deras inbillade herrgård.

Allt var bara bluff! Dom har ljugit och det gör man inte ostraffat för en muslim. Nu måste alla svenskar dö.

2 i bröstet och 1 i pannan vore det ända rätta i det här fallet.
Skicka räkningen för ammunitionen till myndigheterna från det jävla landet han rest från.
Citera
2023-03-03, 13:30
  #1580
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Alla arabterrorister är sjuka. Ingen skillnad här heller. Solklart terrordåd. Allans snackbar!

Sedan lär er att muslimerna hatar svennar och vita. Speciellt blonda.

Perser.
Citera
2023-03-03, 13:33
  #1581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Jag vet att många "vill" se detta som terrorism för att stärka sin ställning. Och det är inte otänkbart att terrordåd kommer inträffa i Sverige, såklart. Klimatet är lite upplagt för det, jag förnekar inte det ens som den vänsterblivna tomte jag är.
Men detta dåd, terror? Nej, det har jag svårt att köpa. Detta är psykfall 1.0 som handlat under psykos och / eller droger. Jag skulle bli mer förvånad om det kommer fram terrormotiv, än om det framkommer att han såg flickan som ett troll eller liknande, som han "behövde" döda. Eller en duva. Han har ju visat agg mot duvor tidigare.

Att ett barn knivats är lika sorgligt oavsett motiv och där nånstans tycker jag att fokus ska ligga just nu.

Han har ett långt förlutet av brott och skrek allahu akbar. Det är snarare vädligt lite som enbart talar för att set skulle vara något slumpmässigt drogutlöst anfall.
Citera
2023-03-03, 13:33
  #1582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Han verkar ha flyttat in i andra hand i en lägenhet i Gamlestan och bara bott där i två veckor. Är fortfarande skriven hos brodern Gh*sem i Bifrost, Mölndal. *=a


Skaragatan 3 är ju Frälsningsarmens boende för människor med beroendeproblematik.
Citera
2023-03-03, 13:36
  #1583
Medlem
masken5000s avatar
https://www.facebook.com/mil*d.salari.35

*=a

Är detta MGM?
Citera
2023-03-03, 13:37
  #1584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Allra bästa alternativet är att spärra in honom på rättspsykiatrisk vård utan utskrivningsrätt. Då blir ingen mer drabbad av honom och han kommer att ruttna bort bakom galler.

Men kosta pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in