Citat:
Ursprungligen postat av
fululf
Jag vet att många "vill" se detta som terrorism för att stärka sin ställning. Och det är inte otänkbart att terrordåd kommer inträffa i Sverige, såklart. Klimatet är lite upplagt för det, jag förnekar inte det ens som den vänsterblivna tomte jag är.
Men detta dåd, terror? Nej, det har jag svårt att köpa. Detta är psykfall 1.0 som handlat under psykos och / eller droger. Jag skulle bli mer förvånad om det kommer fram terrormotiv, än om det framkommer att han såg flickan som ett troll eller liknande, som han "behövde" döda. Eller en duva. Han har ju visat agg mot duvor tidigare.
Att ett barn knivats är lika sorgligt oavsett motiv och där nånstans tycker jag att fokus ska ligga just nu.
Bryr mig inte om svinet är psykiskt sjuk. Han hade inget här att göra från början.
Hur många andra "psykiskt" sjuka äckel från MENA tror du vandrar omkring i vårt samhälle.
Dom som reste hit i tron att vi skulle ge dom unga blonda oskulder. Ett slott att bo i med egna tjänare. Så kommer dom hit och inser att det inte stämmer. Inga barn och oskulder vill vara deras sexslavar. Det står ingen BMW och väntar på dom vid deras inbillade herrgård.
Allt var bara bluff! Dom har ljugit och det gör man inte ostraffat för en muslim. Nu måste alla svenskar dö.
2 i bröstet och 1 i pannan vore det ända rätta i det här fallet.
Skicka räkningen för ammunitionen till myndigheterna från det jävla landet han rest från.