Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-02, 13:59
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Knivskador på barnets hals kan också peka mot terrordåd och indikera vad han tänkt göra inför mängder av människor och tyvärr mobilkameror.

Ja han kan ha tänkt skära halsen av henne. Skadeläget är kritiskt och det är stora pölar blod. En 10-åring flicka utan koppling till gärningsmannen. Jag tycker faktiskt det lutar mot terrordåd.
Citera
2023-03-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savethetigers
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...ken-1.93446151

"Barnet, en flicka som enligt uppgifter till GP är i 10-årsåldern, har fått allvarliga skador."

10 år.. TIO ÅR!!!
Det finns inga gränser hos de jävla djuren!!!
Vem FAN ger sig på en liten flicka? Detta äcklar mig så mycket.
Citera
Medlem
Den blurrade kvinnan på bild längst ner i artikeln. Kan det vara den anhöriga? https://www.gp.se/nyheter/göteborg/e...ken-1.93446151
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brugfordi
Hur många vita behöver fly sitt land pga krig eller socioekonomiska skäl? Vad sägs som Lisas mördare? Vit snubbe. Men räknas han bara som invandrare för han är Litauisk och inte har ett -sson namn?

Min poäng är att man kan säga " men vadå det finns människor som gör så, det finns också människor som gjort det där" hudfärgen spelar ingen roll .

Uppenbarligen kan det finnas idioter i alla samhällen från alla olika länder. Men är tröttsamt att höra om hur dessa attacker verkar ske mer och mer oftare. Så klart det bygger upp en frustration.

Uppenbarligen är inte alla med ett visst ursprung på ett visst sätt. Men tröttsamt när det verkar vara återkommande runt hela Europa dessa "galningar" som begår knivbrott mot oskyldiga mitt på ljusa dagen.
Citera
2023-03-02, 14:01
Medlem
Brunnsparken ska det vara i rubriken. Inte Brunnsparkken.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Nej, det var för 2 veckor sedan här.

Men inte i en del andra städer. BO kan ju vara på besök hos mor- eller farföräldrar.
Citera
Medlem
qups avatar
Är det ytterligare en lämnad pappa som tycker jättesynd om sig själv och måste dra med sig hela familjen in i döden. Patetiska jävla sopor!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Varför koppla direkt till den händelsen? Kan det inte vara en pappa som tar hämnd eller ett peddo?
Pedofiler brukar vanligtvis förgripa sig sexuellt på barn, inte skära halsen av dem vad jag vet
Citera
2023-03-02, 14:02
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Den blurrade kvinnan på bild längst ner i artikeln. Kan det vara den anhöriga? https://www.gp.se/nyheter/göteborg/e...ken-1.93446151
Det är hon, jag uppfattat att hon var också skuren, hon låg över barnet.

Nu efteråt förstår jag att hon låg och skyddade ungen. Kan vara barnens mormor typ.

Ush allt så hemskt.
Citera
Medlem
Mår fysiskt illa. Hoppas så at hon klarar sig.
Den som skjuter fanskapet är en stor hjälte.
Citera
Medlem
Först en muslim som knivhugger två poliser i Norrköping för ett par dagar sedan.

Och nu denna muslim som knivhugger ett litet barn.
Citera
2023-03-02, 14:03
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
Det är hon, jag uppfattat att hon var också skuren, hon låg över barnet.

Nu efteråt förstår jag att hon låg och skyddade ungen. Kan vara barnens mormor typ.

Ush allt så hemskt.
Fick du nån bild på GM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in