Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-06, 18:07
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Verkar inte röra sig om terrorbrott.
Jodå det är terror, hur mycket ni vänsterstrutsar än förnekar det. ALLAHU AKBAR. MENA som vill skära huvet av "otrogen". Självklart muslimsk terror .
Citera
2023-03-06, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av Gardinos
Någon som vet hur det går för flickan? Jag var där och det var det värsta jag har sett. Hjälpte till att stoppa blödningen och har mardrömmar efter det..

Jag undrar också detta, men man borde väl fått info om hon avlidit?
Citera
2023-03-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardinos
Någon som vet hur det går för flickan? Jag var där och det var det värsta jag har sett. Hjälpte till att stoppa blödningen och har mardrömmar efter det..

Senaste nyheten jag hörde så var läget allvarligt men inte livshotande (2dagar sen)

https://www.tv4.se/artikel/15aCkpkii...rala-goeteborg

Och...Du är en helt jävla fantastisk människa, jag hoppas dina mardrömmar snart tar slut för ditt agerande var en bidragande faktor till att flickan kommer överleva.
Jag hoppas ni kan komma i kontakt med varandra framöver
Citera
2023-03-06, 19:04
Medlem
Kackotopis avatar
Red Ice TV tog upp detta i fredags "‘Allahu Akbar’ In Sweden Stabs 10 Yr Old Girl & ‘There Is No Fixing This’ - FF Ep204": https://odysee.com/@redicetv:1/allah...his-ff-ep204:3 vid [9:19].

Citat:
Henrik and Lana cover some of the latest reprehensible developments in Flashback Friday this March 3, 2023.

Tur det finns de som säger som det är för samtidigt har det kommit ut en "rankning" där Sverige utses till det bästa landet i världen att bo i, vilket skämt. Rena lögner om våran trygghet, välfärd (skolsystem och sjukvård m.m.)...
Citera
2023-03-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonjovi
Jag undrar också detta, men man borde väl fått info om hon avlidit?

Hon kommer att överleva men jag hoppas inte blodförlusten orakade hjärnskador. Sedan kan en kniv i magtrakten orsaka svåra livslånga komplikationer samt ofta en rejäl infektion.

Jag hoppas innerligt att hon blir helt återställd och att islamister låses in för all framtid
Citera
2023-03-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
2. En kattras.
Det heter iranier och inget annat.
Iranier är en nationalitet.
Perser är en folkgrupp i Iran.
Du kan alltså vara iranier utan att vara perser.
Citera
2023-03-06, 21:31
Medlem
Det är väldigt tyst i media om det här av någon anledning, man undrar ju varför.
Citera
2023-03-06, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Red Ice TV tog upp detta i fredags "‘Allahu Akbar’ In Sweden Stabs 10 Yr Old Girl & ‘There Is No Fixing This’ - FF Ep204": https://odysee.com/@redicetv:1/allah...his-ff-ep204:3 vid [9:19].

Tur det finns de som säger som det är för samtidigt har det kommit ut en "rankning" där Sverige utses till det bästa landet i världen att bo i, vilket skämt. Rena lögner om våran trygghet, välfärd (skolsystem och sjukvård m.m.)...
Den enkäten har väl bara folk i MENA-länderna fått svara på
Citera
2023-03-06, 23:51
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
Jodå det är terror, hur mycket ni vänsterstrutsar än förnekar det. ALLAHU AKBAR. MENA som vill skära huvet av "otrogen". Självklart muslimsk terror .

Tror inte att det är det som är motivet.
Citera
2023-03-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Det är väldigt tyst i media om det här av någon anledning, man undrar ju varför.

Det var ett snyftreportage i GP där en barndomsvän beklagade sig över att iraniern inte fått hjälp.
Citera
2023-03-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tror inte att det är det som är motivet.
Nu är det ny dag, bäst du skriver det en gång till!
Citera
2023-03-07, 00:33
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbil10
Den enkäten har väl bara folk i MENA-länderna fått svara på

Måste vara något åt det hållet, jag har då aldrig fått en fråga i någon opinionsmätning någonsin, har till och med frågat folk i min omgivning om de någonsin fått en fråga om vad dom tycker om saker & ting i en undersökning som senare ska publiceras, alla har svarat nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in