Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-02, 14:12
  #229
Medlem
Senaste uppdateringen från Polisen säger allvarligt men stabilt. Håller tummarna, så fruktansvärt hemskt.
Citera
2023-03-02, 14:12
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprluckylucy
Alltså detta är hemskt att skriva men hörde du GM’s röst?? Hade han väldigt mörk röst? Jag tror nämligen det där är en person som gjort fruktansvärda saker emot mig.

Fick en chock när jag såg bilden. Han är isf från Makedonien (turk/makedon), 38 eller 39 år gammal och heter C***** K*******.

Han liknar mer en person från Bulgarien
Citera
2023-03-02, 14:12
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElinsMamma
http://www.bilddump.se/bilder/202303...3.15.204.1.jpg

Härligt att se att sosse Sverige funkar och att Magda bara ökar i popularitet, får inte ihop de överhuvudtaget, det var denna stenen som hon glömde vända på som är på väg in i polisbilen på bilden
Citera
2023-03-02, 14:13
  #232
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
han var lugn, sansat. inte påverkat
Tack. Då är det nog inte killen jag tänker på.
När du säger att han såg lugn och sansad ut börjar jag tänka "terrordåd" också. Trodde inte det först.
Citera
2023-03-02, 14:13
  #233
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Brunnsparken är nog bland den mest bemannade gatan, dagtid. En knytpunkt där många väntar in bussar/spårvagnar och ett ständigt flöde av folk som passerar för att shoppa och dylikt. Det är mest knarkare, alkisar och uteliggare som paxat bänkarna i själva "parken" om man kan kalla det för park och det är normalt sett rätt tryggt dagtid. Kvällstid däremot langas det öppet framför polis, lite skrattretande faktist.

Terrorbrott alltså
Citera
2023-03-02, 14:14
  #234
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Skönt att höra att det ser ljust ut och blir stabilt . Hoppas verkligen hon överlever .

Fy fan

Den där formuleringen skrev man även om Anna Lindh. Nästa dag förklarades hon död.

Jag hoppas verkligen flickan överlever detta, den där gärningsmannen borde ha avrättats på plats.
Citera
2023-03-02, 14:14
  #235
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savethetigers
https://polisen.se/aktuellt/handelse...rsok-goteborg/
"14.05 Det senaste skadeläget på flickan är allvarligt men stabilt."

Hoppas det förblir stabilt och att hon överlever utan alltför bestående fysiska men.
Citera
2023-03-02, 14:14
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
han var lugn, sansat. inte påverkat

Snälla jag tror jag vet vem GM är. Hade han mörk röst? Han har gjort fruktansvärda saker emot mig och andra tjejer. Fick en chock när jag såg fotot. Han är turk/makedon 38-39 år gammal. Gjort hemska saker mot flera tjejer. CK initialer.
Citera
2023-03-02, 14:14
  #237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Han liknar mer en person från Bulgarien

Det liknar då ingen bulgar jag någonsin sett.
Citera
2023-03-02, 14:14
  #238
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Tack. Då är det nog inte killen jag tänker på.
När du säger att han såg lugn och sansad ut börjar jag tänka "terrordåd" också. Trodde inte det först.

Kan vara planerat pm GM är lugn?
En fd och deras barn?
Eller terrorist?
Citera
2023-03-02, 14:14
  #239
Medlem
b00b00s avatar
Joakim Lamotte annonserade att han nu var på väg till platsen för att rapportera.
Citera
2023-03-02, 14:14
  #240
Medlem
Statsminister2030s avatar
Så jävla mycket folk som rör sig där så måste ju nån ha fått bilder/filmer på svinet. . Det här landet har gått fullständigt åt helvete. . Men vänsterhjonen kommer ju försvara invandringen med att det bara är ett par procent av negrerna o araberna som är mördare o grova våldtäktsmän. ..

Jag vill så 50.000 Göteborgare demonstrera mot vansinnet nu. . Och helst demonstrationer i hela Sverige. Det för va slut på invandringen nu och vurmandet för multikulti. Dessa människor är tickande bomber o psykfall. Försökte kolla webcan för Brunnsoarken förut men den var ju lägligt nog avstängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in