Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-02, 17:33
  #721
Medlem
Nu har GP gått ut med vem denna man är, tydligen någon som slapp fängelse för rån mot en juvelerare där klockar värda 2 miljoner stals. Men det är en låst artikel så kan inte läsa mer än så
Citera
2023-03-02, 17:33
  #722
Medlem
Elekensas avatar
En som person tillför noll till samhället...

https://www.expressen.se/nyheter/kni...d-ran-och-hot/
Citera
2023-03-02, 17:34
  #723
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Han skrek Allahu Akbar medan han knivhögg barnet. Hade han orena tankar om barnet och ville våldta henne men för att behålla någon slags heder så försökte han mörda henne? Jag förstår inte muslimer alls.

Det är en lamottesanning du sprider nu som om du var där.
Citera
2023-03-02, 17:35
  #724
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Därför att terrordåd är när en 15 åring i trollhättan klär ut sig till darth vader ocv hugger ned folk med svärd. Eller han yom högg ihjäl psykiatern på gotland tdx. Det är terror. I svdrige är det generellt sett inte terror när invandrare från mena dödar andra. Det är en helt naturlig teaktion på socioekonomiska faktorer

Luffaren i Thn va inte 15 dock utan 21, han praoa tillockmed på mitt jobb, fick inte jobbet, blev sur över det och skulle hämnas på Blattarna som han tyckte stal jobben.
Citera
2023-03-02, 17:35
  #725
Medlem
GM fick tio killar på sig som sparkade han överallt.

Offret en liten 10 årignflicka
Citera
2023-03-02, 17:35
  #726
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
När kan man se FUP?
Citera
2023-03-02, 17:37
  #727
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Som i Trollhättan Malmö eller Linköping? Nej kanske inte. Isolerad händelse säger polisen i vilket fall.
Hur många mord blir det? 5? 6? På hur lång tid? Vill du jag ska visa dig hur många mord blattar blivit dömda för bara senaste halvåret?
Citera
2023-03-02, 17:37
  #728
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Enligt alla er rasseluder så är man inte svensk om man inte uppfyller en rad kriterier, däribland ljus pigmentering och kristen tillhörighet. DU konstaterade att det var en svensk flicka som är offret, och då menade du nån som är svensk enligt din definition. Så, hur ska du ha det?

Gjorde jag? Citera gärna var jag gjorde det. Och hur fan vet du vad min definition av Svensk är?
Andas, utred din fakta, och sluta anta så jävla mycket. Debatten blir mycket mer intressant på så sätt.
Citera
2023-03-02, 17:37
  #729
Medlem
Att hans namn inte kommit fram ännu tyder på att han kanske umgås i slutna, islamistiska kretsar..
Där det enbart talas arabiska och hetsas mot Socialtjänsten, Svenskar, Kristna osv..
De som känner igenom honom hänger inte på Flashback direkt..
Citera
2023-03-02, 17:37
  #730
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
GM fick tio killar på sig som sparkade han överallt.

Offret en liten 10 årignflicka

Tycker han ser ut att vara absolut prima skick av bilden att döma. Till skillnad från lilla stackars flickan, och mormor.
Citera
2023-03-02, 17:38
  #731
Medlem
Marcus.Antoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vadå, är ungen död

Ehe!? Hon blev knivhuggen. Då brukar människor blöda.
Citera
2023-03-02, 17:38
  #732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
När kan man se FUP?

När förundersökningen är färdig kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in