Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-02, 19:09
Medlem
Ska man gå efter filmen verkar det vara en blond hollänsk flicka med nordiskt utseende.
Citera
Medlem
Nu när man lyckats smälta det här lite.. Det kokar i en, 10 årig flicka.. USCH!!
Tagit några andetag.. Jag trodde från början det var en islamistisk handling..

Men..

MGM är vad det verkar som Iranier.
Persier inte Arab.
Bor i Mölndal (med sin storebror?), buss #25 tar 20 minuter till Brunnsparken från där han bor.
Kriminellt förflutet, kanske en psykos?
Har EXAKT samma tröja bland sina foton (som när han greps), från ett foto taget 2013.
Han har koppling till Skellefteå, kompis med kriminella därifrån på Facebook.

Har tittat igenom alla personer som gillar, kommenterar på hans facebook..
De flesta verkar vara Iranier som är Ateister, några halvkriminella blattar+svenskar, lite WT folk osv..

Han ser aningen förvirrad ut när han ligger gripen där i videon som lagts upp i tråden.
Senast redigerad av NoDp 2023-03-02 kl. 19:13.
Citera
Medlem
Polisen säger ingenting till tv4 om
Varken kännetecken eller motiv, trots att samnytt både har lagt ut bild och vittnat om flera vittnen på plats som hört han skrika allah akhbar..Skrämmande
Citera
2023-03-02, 19:10
Medlem
silbersky007s avatar
Media går ut och ljuger hon blev knivhuggen i magen . Men det riktiga uppgifter är att det var terrorist attack med KNIV i HALSEN på flickan.
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Han tycks inte behövt någon tolk 2011. Han genomgick även en rättspsykiatrisk undersökning (Paragraf 7) i juni samma år i samband med rånet.

Göteborgs tingsrätt:

Har vi alltså ett namn nu: M*lad Salari (*=i)
Citera
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargskott
Det där summerar svensk kriminalpolitik bra, han i likhet med palestiniern som kastade brandbomber på poliser som nu kunde knivhugga dem i stället. Det är alltid synd om kriminella, särskilt om de dessutom är invandrare. Till och med här i tråden ska de försvaras.

Försvarar ingen av dem du nämner, MEN om samhället (staten) inte ger sjuka människor den vård de bör ha (typ lillhagen) utan bara medicinerar dem (de skall själva sköta detta). Så kanske det är samhället (staten) som gjort dem till det de blivit. 🤷
Citera
2023-03-02, 19:11
Medlem
okok1s avatar
"Enligt Sahlgrenskas presstjänst var läget detsamma, allvarligt men stabilt, strax före klockan 18 på torsdagskvällen."
Citera
2023-03-02, 19:11
Medlem
DrPwgyms avatar
Finns en gammal tråd om honom tänkte jag precis skriva men nu har folk väl redan sett det .
Alltså Milad med kniven. Kriminell kebab
Citera
2023-03-02, 19:12
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Expressen placerade den här nyheten långt ner och lade helt plötsligt upp en annan artikel nedanför om ett gammalt fall där gärningsmannen är vit och syns tydligt på bild. En slump? Haha knappats. Man ska få sin lilla fårflock som inte kan tänka själva att tänka "se där, vita kan också utföra brott. Jaha men då är det inte invandringen som är problemet"

Man har såna här artiklar i bakfickan för att publicera så fort en invandrare begått ett brott för att dom hjärndöda fåren inte ska se någon koppling till invandring.
Citera
2023-03-02, 19:12
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
MGM identitet kommer inte ut ännu..
Först ska bara hans gillamarkeringar och liknande rensas..
"Göteborgs moske".. "Socialdemokraterna".. "Ja tack till moske i Sverige".. Osv..

Som många säger, media håller tummarna nu att de kan köra på "missbrukare och kriminell" när flera vittnen hört han skrika "allahu akbar". Jag skrev om det DIREKT nästan när tråden var ny att jag hade på omvägar hört det också.. Det är viktigt att tysta ner "allahu akbar" för Svenska folket förstår ni väl? Muslimerna ska skyddas till alla pris, en Svensk flicka och hennes mormor får gärna offras enligt Svensk media, politiker osv.

Om mgm har skyddad identitet så kommer det ej få skrivas i denna tråd. Inte ens initialer…..
Citera
2023-03-02, 19:13
Medlem
KattKorvens avatar
För jävligt. Man blir bara så arg. Vill inte gärna peka finger, men börjar bli grovt less på att så nära 100% man kan komma av alla våldsdåd de senaste typ 20 åren har utförts av människor med utländsk bakgrund. Alla är lika mycket värda? Skitsnack, de står lägre än djur för mig.

Jag har inget alls emot invandrare som så. Men funderar på varför denna grupp är så överrepresenterad vad gäller våldsbrott. De som kommer och får hjälp av vårt land men sedan tackar oss såhär förtjänar inte ens en rättegång. De har genom sina handlingar förlorat allt människovärde. Jag kan tänka mig att genom mina skattepengar bekosta att de förs ut på öppet hav och dränks, men inte mer än så.

Varför avlivade man inte honom på plats bara? Han är ett lost cause och kommer bara kosta pengar och orsaka lidande för andra.

Stackars flicka, och mormorn såklart. Hoppas flickan klarar sig. Faran är nog inte över ännu.

Kan någon med lite ballz ta hand om honom så fort han kommer ut tack?
Citera
2023-03-02, 19:14
Avstängd
ytmamzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicc90
Polisen säger ingenting till tv4 om
Varken kännetecken eller motiv, trots att samnytt både har lagt ut bild och vittnat om flera vittnen på plats som hört han skrika allah akhbar..Skrämmande

Inte skrämmande alls utan verklighet. Tv4,svt alla utav samma skrot och korn.

Så vidare det inte är svensk GM så är det som en fis i rymden för dom.

Nu har har de ingen pajkastning att göra då BO var vit, inte GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in