Citat:
Ursprungligen postat av
Sandw
En god vn kom precis hem frn VM i Planica. Det han berttade var inte roligt att hra. Norska supportrar dominerar i antal och vldigt mnga beter sig som svin. Dom skrek hela tiden glpord efter svenskarna, till och med efter frukosten och direkt vid ankomsten till stadion mttes dom av fulla Norrmn som stod och pissade p vggarna vid entren och nr de fick se svenskarna s brjades det direkt med, vi kan kjpe hele Sverige... Osv. Men vrst tyckte de nd att Norrmnnen gav sig p de svenska karna, nr Calle halvarsson visade sig regnade hatet frn Norrmnnen ver honom, de svenska herrarna verkade dock ta det med ro, vrre var det tydligen med de svenska damerna, Medellders Norrmn gapade om vilken de svenska damkarna de helst ville ha sex med och hur. De hade ven hnat Frida Karlsson fr hennes stafettinsats. r detta verkligen okej? ven beskare frn andra lnder reagerade p Norrmnnens svineri och naturligtvis slovenerna som bor i Kranjska Gora. S inte nog med att Norge r verlgsen i lngdskidspren och rster hjs att det ddar sporten mer och mer, de frsker ocks med full kraft att dda intresset vid sidan av spren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sandw
Ngon fler som nyss kommit hem efter en helg i Holmenkollen? Kommer aldrig att stta min fot dr mer! Fan jag kommer nog aldrig att ka till Norge igen, det finns liksom ingen anledning, vem vill bli konstant attackerad av fulla och rtt s ofta narkotikapverkade Norska mn och kvinnor i alla ldrar, allts inte bara manliga ungdomar. Vilket bemtande vi fick! Fullstndigt nerpissade med hn och glpord, ramsor som sjngs om hur vidriga vi svenskar r och vad norskarna ska gra med vra kvinnor, rent ut sagt vidrigt att vara med om. Tyvrr var det nnu vrre nr kom ner till Oslo efter tvlingarna, vi fick nstan fly till hotellet, det r inte s kul nr hundratals pverkade norrmn skrmmer livet ur barnen som var med. S en trevlig helg i Norge blev en mardrm! Jag har aldrig varit med om ett liknande hat, jag frstr inte varfr vi r s hatade att de till och med mste ge sig p barnen. Drav varfr det hr blev definitivt sista resan till en skidtvling i Norge och troligtvis sista gngen jag besker det dr jvla landet. Var tvungen att redigera lite, kom just p, hur kan arrangrerna och polisen tillta att det rks hasch helt ppet p tvlingarna? Det rimmar s dligt med en skidtvling..
Lter som en vanlig fotbollsmatch eller hockeymatch i Sverige, den verlgset strsta delen r vettigt folk, men sedan dyker det ocks upp ett antal personer som framstr likt idioter, pissar i arenan, kastar flaskor, skriker grova sexanspelningar, hnar domare och hotar poliser osv..
Dock frstr jag inte varfr just du av alla personer, du som sgat norska supportrar fullstndigt i samband med VM, tar med familj och barn till Holmenkollen veckan efter?
Fr att sedan terupprepa klhalningen av norska supportrar?