• 3
  • 4
Igår, 16:36
Medlem
Falguieres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
Det r nstan s att man tror att du trollar. All fortsatt dialog knns verfldig. Om du fattar ngot om avkastning s r 3% (rimlig avkastning p stor liga) av 200kr insats, sex kronor. Tycker du det r rimligt fr allt jobb, s terstr bara, 1: Troll, 2: Sinnessl, 3: Anstlld p spelbolag.
I grunden rr det nog sig bara om att vi har olika instllningar till spelandet, det monetra verkar ha betydligt strre vikt fr dig medan underhllningen av sjlva spelandet r viktigare fr mig.
Citera
Igår, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falguiere
I grunden rr det nog sig bara om att vi har olika instllningar till spelandet, det monetra verkar ha betydligt strre vikt fr dig medan underhllningen av sjlva spelandet r viktigare fr mig.

Jo sjlvklart r det s. Men spelbolagen har reklam dr de framstller det som att man kan tjna pengar p spel. Nu har vi dessutom ett statlig bolag som spelar med i farsen. Frbjud spelreklam och lt d alla spela fr lika sm summor. Men det skulle givetvis inte fungera fr spelbolagen lskar fiskarna som spelar bort en massa pengar, trots att de frsker framstlla sig som moraliska riddare.
Citera
Igår, 19:19
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falguiere
Citerar er alla och svarar i ett svep.

Frstr nog minst lika vl som er vilka analyser man kan gra p frhand och att det krvs kunskap fr att kunna gra mer kvalificerade gissningar. Vad som pratats om i den hr trden r ju endast att grnsen fr insatser har snkts men det hindrar ju inte er frn att fortstta spela med er pstdda edge? Det hindrar inte heller er frn att fortstta vinna bara fr att ni inte har mjlighet att spela fr hur hga summor ni nu n nskar. Eller?

Frstr du inte att mindre insatser r lika med mindre vinster fr vinnande spelare?
Innan nyr fick jag vinna 344 kr p Bundesliga hos Svenska Svin, men det riskerade tydligen hela deras verksamhet s de snkte med 50% s nu fr jag vinna 172 kr.
Och inte fan tror jag att botten r ndd med detta, de snker tills man frsvinner "frivilligt".
Ashlen har dessutom mage att kalla sig "Hela Sveriges spelbolag"...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in