Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Förklara då för mig vart är alla dem konton med tjejer och kvinnor där man inte visar upp sig halvnakna? Jag kan verkligen inte hitta dessa konton.
I princip alla tjejkonton är videor i bikinis på stranden, dansar i bikinis på alla möjliga platser, visar sin röv, visar upp sina bröst i horaktiga klänningar och tröjor, och så vidare.
Jag hade väldigt, väldigt gärna vetat vart är alla dessa konton med påklädda kvinnor?
Tja, det dräller av dessa påklädda kvinnor... Om du bara tittar på halvnakna kvinnor så levererar TikTok massor med sådana för att du visat att du gillar det. Om man, som jag, bara följer de som skriver om situationen i Ryssland, Ukraina och i USA (det enda som intresserar mig på TikTok) så får man sällan upp någon kvinna som är mer lättklädd en genomsnittlig mormor... Det är alltså du som själva satt dig i den kategorin.
Fast det är nog svårt att hitta sjungande och dansande människor som inte är lättare klädda än mormor, så är det vad du tittar efter så är det nog svårt att undvika. Om du i stället söker efter t.ex. naturfilmer (alltså inte nakna människor, även om det är naturligt) så kommer du snart att slippa alla lättklädda.