Citat:
Ursprungligen postat av
Adventurer6
Av min erfarenhet så måste kvinnorna välja ifall de vill vara horor eller hemmafruar vilket iofs kan vara problematiskt för endel. Ingen man bryr sig så mkt om sex när det gäller relationer utan det ses som något separat, man väljer kvinna av andra anledningar till större del.
Många prostituerade ses som barnsliga med ett grunt känsloliv. Attention, attention.
Pratar du om tyska kvinnor nu? Är det tyska kvinnor som tvingas välja mellan att vara "horor" eller hemmafruar? Är det din erfarenhet av Tyskland? Ska du trollollollolla så kan du väl åtminstone försöka vara liiiite rolig och smart...?
Nej du, "äventyraren" kom ner på jorden, släpp sargen och titta dig omkring och se vad som verkligen händer. Det är 2023 och folk bildar relationer på en herrans massa olika grunder. Du gör den stora missen i att inte fatta att de allra flesta vill ha bekräftelse, närhet, ömhet och känna samhörighet utan att behöva betala för den. Ett snabbt ligg man betalar för (här räknar jag även in gfe med socialt umgänge i flera timmar) är nåt helt annat. Det finns lika många olika anledningar att köpa sex som det finns kunder men de flesta söker trots allt det jag nämnde ovan och därför gör inte bordeller att relationsmarknaden blir mer jämställd. Inte alls faktiskt.
Men visst intala dig att det ser ut på ett helt annat sätt i länder där man lagligt kan köpa sig tillfälliga tjänster. Jag menar att det inte alls är på det viset och jag har förklarat vrf. Du svamlar mest och då blir det ganska så jädra trist att diskutera.