Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-15, 14:35
  #1
Administrator
admins avatar
Forumet "Ämnen som inga andra forum handlar om" byter namn till "Övrigt - ämnen som saknar eget forum".
Samma forum, men nytt namn.

(FB) Övrigt - ämnen som saknar eget forum

admin
Citera
2023-03-15, 15:57
  #2
Medlem
blobben!!!s avatar
Vad var problemet med det gamla namnet? Mycket tydligare om du frågar mig, än ett mer generellt "övrigt". Känns som att fler kommer att slantrianposta sin tråd i "Övrigt".
Citera
2023-03-15, 16:39
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Vad var problemet med det gamla namnet? Mycket tydligare om du frågar mig, än ett mer generellt "övrigt". Känns som att fler kommer att slantrianposta sin tråd i "Övrigt".

Det är ju inte bara "Övrigt" utan "Övrigt - ämnen som saknar eget forum", så "Ämnen som inga andra forum handlar om" finns ju kvar.
Citera
2023-03-15, 17:52
  #4
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Det förra namnet lät ärligt talat rätt avigt.
Citera
2023-03-15, 20:13
  #5
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Vad var problemet med det gamla namnet? Mycket tydligare om du frågar mig, än ett mer generellt "övrigt". Känns som att fler kommer att slantrianposta sin tråd i "Övrigt".

Samma regler gäller oavsett namn. Trådar måste godkännas.
Citera
2023-03-16, 08:49
  #6
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Det förra namnet lät ärligt talat rätt avigt.

Instämmer, vilket är orsaken till att jag föreslog ett namnbyte.
Var själv delaktig i det tidigare namnförslaget, så försöker inte lägga skulden på någon annan.
Men enklare att hänvisa till forumet "Övrigt" än till forumet "Ämnen som inga andra forum handlar om". Det senare kunde förvisso förkortas till "Ämnen ..." eller motsvarande, men det blev inget bra. Så därför bytte vi namn på forumet.

I övrigt ingen skillnad. Samma forum, samma regler, samma innehåll.
Att forumet även har tillägget "ämnen som saknar eget forum" är för att göra det enklare för alla att förstå det aktuella forumets syfte och inriktning.

admin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback