2023-04-03, 17:26
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Bevisbördan ligger inte på mig. Det är i vetenskaplig mening omöjligt att bevisa icke-existensen av något. .
Struntprat, det är enkelt att vetenskapligt bevisa att du och dina gelikar har en icke- existens av förstånd.
Bara kolla på dina inlägg.
Citera
2023-04-03, 17:31
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Nu börjar man bli riktigt desperata.

Det hävdas att Putin och Lvova-Belova är ansvariga för olagliga deportationer och förflyttning av barn från Ukraina till Ryssland. Enligt anklagelsen ska barnen ha kidnappats och skickats till ett nätverk av ryska läger. Barnen kommer från Donbas. Ivägskickandet sker i hemlighet. Det innebär nämligen livsfara för föräldrarna om man skulle bli påkomna av ukrainska myndigheter. Det ses som samarbete med fienden och är ett mycket allvarligt brott.

När Grayzone undersöker det hela visar det sig att varken arresteringsordern eller vad Yale HRL’s representant påstår på CNN stämmer överens med vad som står i den ursprungliga rapporten gjord av Yale HRL center. Den ursprungliga rapporten finner nämligen “no documentation of child mistreatment". För att skapa rapporten använde Yale HRL satelitdata och information från internet och Google translate för översättning från ryskan. Inga besök på något läger har genomförts.

https://thegrayzone.com/2023/03/31/i...e-dept-report/
Har ICC utfärdat arresteringsorden på felaktig grund?

Är det vad du försöker säga?

Lycka till att misstänkligöra det med ditt inlägg.
Citera
2023-04-03, 17:40
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Bevisbördan ligger inte på mig. Det är i vetenskaplig mening omöjligt att bevisa icke-existensen av något. Påstår du att något finns eller gjorts så får du presentera det. Enligt Kreml har ingen förfrågan om underlag från ICC inkommit.
Om det är då vetenskapligt omöjligt att bevisa att tjockskallar finns men alla tycks vi ha mött dem. Finns de då?
Senast redigerad av TyrgilScramasax 2023-04-03 kl. 17:45.
Citera
2023-04-03, 17:44
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Har ICC utfärdat arresteringsorden på felaktig grund?

Är det vad du försöker säga?

Lycka till att misstänkligöra det med ditt inlägg.

Ja klicka på länken och läs artikeln.
Citera
2023-04-03, 17:57
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Ja klicka på länken och läs artikeln.
Jag såg din länk till greyzone och klickade på länken och får massa text. Där stannade jag.

Det är kutym att man citerar det man vill styrka. Citat, inte en länk eller boktitel.

Så citera det du vill säga och gör det tillgängligt för alla som vill veta vad du skriver om.

Då blir liksom hela forumet mer levande.
Citera
2023-04-03, 21:27
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Struntprat, det är enkelt att vetenskapligt bevisa att du och dina gelikar har en icke- existens av förstånd.
Bara kolla på dina inlägg.

Eftersom du inte sakligt kan bemöta det jag skrev så drar jag slutsatsen att du projicerar ditt eget bristande förstånd på mig.
Citera
2023-04-03, 21:29
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Om det är då vetenskapligt omöjligt att bevisa att tjockskallar finns men alla tycks vi ha mött dem. Finns de då?

Icke-existens skrev jag. Att tjockskallar existerar bevisar du själv med ditt inlägg.
Citera
2023-04-03, 22:15
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Eftersom du inte sakligt kan bemöta det jag skrev så drar jag slutsatsen att du projicerar ditt eget bristande förstånd på mig.
Ingen kan sakligt bemöta den skit du sprider, det är också en omöjlighet.
Citera
2023-04-03, 23:18
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Ingen kan sakligt bemöta den skit du sprider, det är också en omöjlighet.

Berätta vad det är för ”skit” du menar att jag spridit? Eller är du bara upptagen med att seriespamma antiryska tirader?
Citera
2023-12-06, 16:17
Medlem
wwrs avatar
Putin landade precis i UAE där världsmötet om klimatet just nu hålls. Kommer han att besöka mötet. Spänningen är olidlig. Han har tidigare sagt till högste shejken i UAE:

Citat:
"You are involved in a noble endeavor and I hope that Russia will be represented at your event at a decent level

Han skall också till Saudi som inte heller godkänner ICC.
Citera
2023-12-07, 03:31
Medlem
wwrs avatar
ICC kan inte hindra Putin från att utföra en del trollkonster. Samtidigt som klimatmötet pågår i Dubai passade Putin på att besöka landets huvudstad och diskutera oljeavtal med landets ledare. 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in