• 1
  • 2
2023-03-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIMPELVIS
Säg som det är istället. Oavsett om du är VD, läkare eller egen företagare så hade du hellre suttit på Bahamas med en drink eller bara i en vanlig stuga med dina vänner och spelat kort //ELVIS

Mmm, jag sitter i en stuga, varm och skön.
Jag antar att du tror att jag har monterat en Huawey telefon som du sitter och fiberrunkar till.
Är lite mer hårdvara än så...

Är uppe långt innan någon klocka ringer också.
Senast redigerad av T-Rhad 2023-03-21 kl. 22:33.
Citera
2023-03-22, 09:02
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Som tur var ärvde jag stora arealer skog så jag klarar mig men hur känner ni som arbetar er? Duktiga och behövda såsom näringslivsministrar/politiker brukar säga i TV eller känner ni er som simpar, hjon och pigor?
Hur känns det när klockan ringer en vardag, ni tuffar iväg för att åka iväg och skalla. Hur känns det? Känns det inte förnedrande att slita ut både kropp och själ och inte få nått särskilt tillbaka? Inget av värde i alla fall, eller?

Om alla levde som dig så brakar samhället.Du lever av arv och andras investeringar och borde igentligen inte öppna käften.Men antagligen trollar du och har inget att göra på dagarna.
Citera
2023-03-22, 09:16
Medlem
Casual-Cultures avatar
Det är segt men pengar är ju det som gör att man lever.
Citera
2023-03-23, 12:59
Medlem
avcs avatar
Citat:
Som tur var ärvde jag stora arealer skog så jag klarar mig men hur känner ni som arbetar er? Duktiga och behövda såsom näringslivsministrar/politiker brukar säga i TV eller känner ni er som simpar, hjon och pigor?
Hur känns det när klockan ringer en vardag, ni tuffar iväg för att åka iväg och skalla. Hur känns det? Känns det inte förnedrande att slita ut både kropp och själ och inte få nått särskilt tillbaka? Inget av värde i alla fall, eller?
Känner mig absolut duktig och behövd, men knappast i förhållande till den ångest, stress och tidsspillan helvetet innebär. Monday blues are real (ofta redan på lördag eftermiddag)

Ska nog sälja av lite överblivet skit och flytta in i gamingvärlden igen. Inte direkt så irl/tvånget/kuggen i maskineriet har något bättre att erbjuda. Förstår inte folks nästan tvångsmässiga växa upp-klämma ungar-kasta bort hela sitt liv på en meningslös arbetsplats-dö ideal. Jag tänker iallafall inte vakna upp som 50 och fundera varför i helvete jag aldrig gjorde något med mitt liv
Citera
2023-03-23, 15:26
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Haha, som tur är slipper man, precis som du, sånt och att vara en nyttig idiot åt staten...!
Citera
2023-03-24, 11:31
Medlem
Citat:
Skogen är försäkrad så den "kan inte" brinna ner. I och med allemansrätten så får du i viss mån både jaga och plocka bär i min skog. Du ska därför vara tacksam, inte jag.
Jag kan köpa "dina" produkter, varor eller tjänster från Kina istället om jag vill. Jag behöver inte dig.

Har aldrig hört att allemansrätten skulle ge jakträtt. Nu få du förklara dig.
Citera
2023-03-28, 13:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Ny vecka nya möjligheter. Så känner jag efter att ha dragit morgon runken å sitter på bussen på väg till jobbet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in