2024-12-18, 13:42
Medlem
Du är falsk som fan. Äcklig personlighet att vara med för din flickvän.

Gör slut. Du är inte ens kär i henne förfan. Har du inte ens respekt för den du låtsas älska?

Gör slut. För hennes skull! Du suger
Citera
2024-12-21, 01:36
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Antingen öppnar du mathålet och berättar som det är och ser sedan vart de leder. Eller så lämnar du direkt bara.
Citera
2024-12-21, 04:31
Medlem
Merwinnas avatar
Jag tänker att du inte längre uppfattar din sambo som din partner i ditt "hjärta". Jag menar: kärleksbandet är borta, ni har blivit Familjen AB och hålls bara (vilket i och för sig inte heller är "bara") ihop av barnen, hemmet, släkt och gemensamma vänner och sådant. Och eftersom ni inte är gifta, så begår du inte äktenskapsbrott heller (inte för att alla som är gifta får dåligt samvete heller när de är otrogna, det beror ju på hur allvarligt man ser på äktenskapet som institution), och du skriver inget om någon religiös tro som skulle kunna ge dåligt samvete. Så det är väl inte så konstigt egentligen, att du inte känner dåligt samvete.
Citera
2024-12-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandalaki
Jag har varit otrogen i alla förhållanden jag någonsin varit i och aldrig ångrat det. Efter ett tag behöver man variera sig lite. Mannen har en inbyggd biologisk vilja att sprida sin säd så mycket som möjligt. Otrohet är något naturligt för män och inget att skämmas över.

Att skada andra människor är DEFINITIVT något att skämmas över.
Var singel ditt äckliga svin. Ät skit.
Citera
2024-12-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apparentlyso

Exakt! Tänk att få kasta sten på sådana personer ute på torget. Smuts!
Citera
2024-12-25, 19:39
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apparentlyso
WORD
Citera
2024-12-25, 20:09
Medlem
Berätta för din sambo och spela med öppna kort. Vidrigt att gå bakom ryggen på någon man lever ihop med och påstår sig älska.
Citera
2024-12-25, 20:18
Medlem
Inte ok, men var rak och ärlig, det är det minsta du kan vara.

Du verkar ha fått Karen på krigstiden ochså
Citera
2024-12-27, 01:54
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timp3x
Jag lever i ett samboskap med en kvinna som jag också har barn med. Jag har under en tid upplevt att vi inte riktigt kommer någon vart, att vi hamnat i stiltje! Jag börjar istället störa mig på min sambo och är inte alls sexuellt attraherad av henne längre. Så i helgen när jag var ute med några kompisar så blev det så att jag helt utan skam gick med en annan kvinna som faktiskt är vän med min sambo och hade sex, ganska vilt sådant där jag gjorde saker jag aldrig skulle få för mig att göra med min sambo. Det sjuka här är att jag inte känner att jag ångrar det!

Vad kan det bero på? Finns det någon annan som har upplevt något liknande?
Ångrade aldrig mig förr när jag var otrogen i tidigare förhållande heller, man visste att man skulle vidare i livet ändå så man sket totalt i hur människor man verkligen skadar kände av svek. Ingenting kände man. Idag skulle jag inte ens kunna, har varken ögon eller själ för att ens se någon annan. Vad ger det mig, att vara otrogen och förstöra mitt eget liv som jag trivs med samt svika min fru till den grad att hon aldrig mer kanske kan lita på någon igen. Och jag rasar i min manlighet och allt vad stolthet, heder och hjärta heter. Jag hoppas verkligen inte jag får betala i karma för det jag utsatt andra för när man väl är annorlunda idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in