Citat:
Ursprungligen postat av
timp3x
Jag lever i ett samboskap med en kvinna som jag också har barn med. Jag har under en tid upplevt att vi inte riktigt kommer någon vart, att vi hamnat i stiltje! Jag börjar istället störa mig på min sambo och är inte alls sexuellt attraherad av henne längre. Så i helgen när jag var ute med några kompisar så blev det så att jag helt utan skam gick med en annan kvinna som faktiskt är vän med min sambo och hade sex, ganska vilt sådant där jag gjorde saker jag aldrig skulle få för mig att göra med min sambo. Det sjuka här är att jag inte känner att jag ångrar det!
Vad kan det bero på? Finns det någon annan som har upplevt något liknande?
Ångrade aldrig mig förr när jag var otrogen i tidigare förhållande heller, man visste att man skulle vidare i livet ändå så man sket totalt i hur människor man verkligen skadar kände av svek. Ingenting kände man. Idag skulle jag inte ens kunna, har varken ögon eller själ för att ens se någon annan. Vad ger det mig, att vara otrogen och förstöra mitt eget liv som jag trivs med samt svika min fru till den grad att hon aldrig mer kanske kan lita på någon igen. Och jag rasar i min manlighet och allt vad stolthet, heder och hjärta heter. Jag hoppas verkligen inte jag får betala i karma för det jag utsatt andra för när man väl är annorlunda idag.