Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-24, 22:31
  #13
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Välkommen, släng inte på mig en avstämning direkt

Ge mig ingen orsak så lovar jag att inte göra det.


admin5

p.s antar att ditt inlägg kanske egentligen var adresserat till farbror_barbro, men nu blev det ju till mig ändå...
Citera
2023-03-24, 22:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Ge mig ingen orsak så lovar jag att inte göra det.


admin5

p.s antar att ditt inlägg kanske egentligen var adresserat till farbror_barbro, men nu blev det ju till mig ändå...

Ah jo exakt farbror Barbro som borde byta namn för övrigt, låter som en gubbe som sitter på en bänk utanför en småskola
Citera
2023-03-24, 22:47
  #15
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Ah jo exakt farbror Barbro som borde byta namn för övrigt, låter som en gubbe som sitter på en bänk utanför en småskola

Det var ju en rätt kufisk icke-binär typ med plyschoverall som spenderade en stor del av tiden med att smörja in händerna med handkräm, så du är inte så långt ifrån med din association...


admin5
Citera
2023-03-24, 22:52
  #16
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Jag antar att vi ihop med varningarna kommer att få rabattkoder till kvalitativa HiFi-system. Det finns ju nämligen inga genvägar till det perfekta ljudet.
Citera
2023-03-26, 08:06
  #17
Medlem
Muppetys avatar
Jag trodde först det var den här legenden; #Farbror Barbro
Citera
2023-03-30, 09:58
  #18
Medlem
Carl Serungs avatar
Hej, gillar du hockey?
Citera
2023-03-30, 10:31
  #19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
jaså varför har barbro blivit moderator?
vilka meriter? syfte?
hur går det till?

Från FAQ:

Citat:
Q: Hur kan man bli moderator?
A: Man är helt enkelt en bra och aktiv användare. När vi ser användare som vi tycker verkar vara lämpliga som moderatorer så kontaktar vi dem. Det är ingen idé att kontakta oss och försöka bli moderator.

Den nytillsatta moderatorn har alltså uppfyllt detta. Det är bara att lyckönska och det blir säkert bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback