2006-07-29, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av knakelibang
Självklart struntar du då i att svara på frågan, säljer alla hiphopare droger? skjuter folk? Nej och alla hårdrockare dyrkar inte satan. Varför disskriminera en hel musikstil och alla deras lyssnare för att han tror att folk kommer förknippa hans champagne med just gangster delen av hiphop som inte har någonting med just hiphop som så kallad livstil att göra?
Nej alla hiphopare säljer inte droger och mördar folk, men det är dock något som är starkt, väldigt starkt förknippat med hiphopen som livsstil och det är ett faktum.
Fortfarande så är det så att det inte handlar om ras(vilket ju var anledningen till att du och jag började debattera det här överhuvudtaget) utan om att hiphopen har en stämpel på sig som hans företag inte vill förknippas med, och att döma utav dina senaste 2 inlägg nu så har du ju faktiskt förstått det då du övergår till att prata om att diskriminera en hel musikstil och bla bla. Och det är en helt annan diskussion som inte har med detta att göra överhuvudtaget!
Citat:
Och att han är blatte kanske?
Detta uttalande är mycket lättare att tolka på det sättet som han gör det och du hatar han bara för att han är just han och denna disskusionen är härmed avslutad. Folk får helt enkelt tolka det som dom vill och ha egna åsikter om det. Jag skiter faktiskt i detta nu
Detta uttalande är mycket lättare att tolka på det sättet som han gör det och du hatar han bara för att han är just han och denna disskusionen är härmed avslutad. Folk får helt enkelt tolka det som dom vill och ha egna åsikter om det. Jag skiter faktiskt i detta nu
Jag skiter fullständigt i huruvida han är neger eller vit då han är så inihelvete trångsynt, och det är det jag har problem med.
Så fort något går emot en färgad person så skall dom alltid skrika på rasism och det är så fel!