Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Transpersoner r per definition helt jvla galna. Men det fr man inte sga.
Inte alla transpersoner.
Bara de hr: https://twitter.com/catturd2/status/...992089600?s=20
Citera
2023-03-28, 22:59
Citat:
Ursprungligen postat av VictorWard69
Vad fan pratar du om ditt jvla fyllo? Jag r inte den som frsker vinna billiga pong genom att klaga p stavning och grammatik, men genom din bristflliga meningsuppbyggnad s lyckas du inte framfra din pong. Du fr grna framfra vad som str i ICD-11 om det motbevisar det jag lnkade till och det som forskning i vrigt slagit fast. Sen r det inte "min" sammanstllning. Jag hnvisar till en studie baserad p data insamlad ver loppet av ett halvt decennium (45 r) som sedan tolkats av 7 experter inom psykologi, endokronologi och knsdysfori. Men du vet skert bttre fr att du googlat fram att det finns ngot som heter ICD-11 (inte IDC-11). Jag behver inte skriva till WHO eller FN och klaga, de r vl medvetna om att transpersoner tar livet av sig i drivor, ngot jag tycker r fruktansvrt d jag anser att dessa personer behver adekvat hjlp genom psykologiskt std, inte kirurgiska ingrepp.

Jag vet absolut ingenting om transsexualism. Det jag visste frsker jag glmma i ljuset av att en autist som pstod sig vara transsexuell ddat massa barn.

Hade hon diagnos? Nej hon hade ingen diagnos. Hade hon kontakt med transvrd? Nej inget snt har framkomit.

Citat:
A source close to the Hale family told The Daily Beast on Monday night that Hale was autistic but high-functioning.

And relatively recently announced she was transgender, identifying as he/him, the source said, asking to remain unnamed so as to avoid additional family strife.

Varfr pstr du att personen r transsexuell ens? Vilket psykfall som helst kan claima den diagnosen utan att ens ha sett en doktor.
Citera
2023-03-28, 23:00
Medlem
HonkHonklers avatar
Har det publicerats ngot Trannifest motsvarande Breiviks manifest?
Citera
2023-03-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Inte alla transpersoner.
Bara de hr: https://twitter.com/catturd2/status/...992089600?s=20
Du kan stryka psycho nummer ett, eftersom han uppenbart bara trollade.
Citera
2023-03-28, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HonkHonkler
Har det publicerats ngot Trannifest motsvarande Breiviks manifest?

Kommer nog, redan igr sa polisen att bde filmer ifrn insatsen och skottlossningen med grningstransan samt manifest finns och kommer slppas.

Filmerna slpptes idag men antar att ett manifest tar mycket lngre tid att inte bara lsa igenom utan analysera vilket ska gras av bde rttspsykiatriker klagare och utredare. Man lr nog slppa det s fort man jobbat klart med det.
Citera
2023-03-28, 23:38
Medlem
AE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Secret Service forskning visar p att av 173 attacker av masskjutning mellan 2016 och 2020 s var 172 mn av 180, 3st var trans som fddes som kvinnor men identifierade sig som mn. Resterande 5 var kvinnor.

Inte direkt en vergripande statistik.

98% av alla masskjutningar i USA sedan 1966 har mn varit grningsman. Dom andra 2% r det mestadels kvinnor...

Rikta hatet p rtt hll istllet. Det r ju USAs sjuka vapenlager som r problemet.
Vi befinner oss p Flashback, svensk incel-kulturs hgborg. Sjlvklart kommer ingen hr inne bry sig om fakta och statistik nr det visade sig att denna veckas avsnitt av amerikansk skolskjutning utvades av ngon som identifierade sig som ett annat kn n det som den fddes som. S lnge det gr att anvnda som slagtr mot den andra sidan i det heliga kulturkriget s spelar inget annat ngon roll. Ingen hr inne bryr sig ett smack om att smbarn i lgstadieldern har blivit kallblodigt mrdade, huvudsaken r att personen som gjorde det stmmer in p den bild som mlas upp av transpersoner p Flashback och liknande incel-tillhll s att man har nnu en pil i kogret till nsta gng de hrt ngot p Fox news eller liknande "oberoende" media med Truth ngonstans i namnet om att transpersoner och liberaler nmligen frsker gra det olagligt och straffbart med dden att vara cis-man och att vita mn r den mest frtryckta samhllsgruppen, i samma andetag hyllar de valfri redneck-stat i USA till skyarna nr ngon republikan driver igenom anti-trans lagstiftning som gr det olagligt att identifiera sig som ngot annat n ens biologiska kn och i nnu samma andetag ondgr man sig ter igen ver alla dessa liberaler och globalister som frsker frnta oss vran "frihet".

Det r slende att mer eller mindre varenda gng ett snt hr dd begs och fga frvnande visat sig utfras av en ung, oftast vit man s r flashbackarna s hemskt frstende till grningsmannens psykiska ohlsa och kren stmmer upp till sng om hur tragiskt det r att unga mn drivs -av samhllet sklart, de hade ju sjlva ingen personlig agens att frhindra det- till att beg vansinnesdd och att om nd det hade funnits hjlp till dessa mnniskor s hade det aldrig behvt g s hr lngt.
Men denna gngen rkade det vara en transperson vilket sklart betyder att grningspersonen r representativ fr ett helt folkslag och det kommer inte p tal ngonstans om ngon psykisk ohlsa -frutom det faktum att den var trans sklart, den gravaste mentala strningen man kan drabbas av i deras gon- utan d r det en fruktansvrd, ond person som korrumperats av transagendan och som drivits av globo-homo-lobbyn och George Soros att glida in p en lgstadieskola och g ls. Sen stller sig flashbackarna fullkomligt blundandes infr att det r exakt samma hatiska och vidriga stmning som de sjlva piskar upp stup i kvarten som radikaliserar och driver unga mn till att beg 98% av dessa dd som de pstr att de frdmer.

Men visst absolut, det r sklart transpersonerna det r fel p.
Citera
2023-03-28, 23:46
Medlem
swebarbs avatar
Intressant sak angende skorna, jmfr bilderna frn skerhetskameran och nr han ligger dd p golvet, ser ut som 2 olika mrken ? Konstigt han hade haft tid att byta skor eller? nt stmmer ju inte hr

https://imgur.com/a/T03WO0c
Citera
2023-03-28, 23:47
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Desto osmakligare blir det med alla som skrattar under omstndigheterna.

Den uppenbart dementa och pinsamt bortkomna virrpannan Biden r en genomvidrig snuskgubbe som knappt kan avgra i vilket sammanhang han tvingas upptrda lngre. Drav det osmakliga skmtet och de pedofila felsgningarna han stndigt rkar hva ur sig. Pensionera fanskapet.

Min gissning r att man inte kommer skriva s mycket mer om denna hndelse, eftersom skytten visade sig vara en transsexuell terrorist med politiska motiv hemmahrande i HBTQ-rrelsen. Om det hade varit det omvnda hade det varit ett helt annat tonlge. Nu kommer man p sin hjd att skylla p vapenlagarna, men ngon nrmare analys av grningspersonen kan vi glmma.

Riktigt vidrigt faktiskt.
Jag trodde det var en deepfake.
Gubben e helt borta. nnu vrre med dem som lter han fortstta.
Sinnessjukt.
Citera
2023-03-28, 23:52
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Det finns andra lnder med liknande vapenlagar utan dessa problem. Psykfall fr alltid tag p vapen, det viktiga r att det finns normala mnniskor med vapen som kan skydda mot psykfall med vapen.

Problemet r psykisk sjukdom, inte vapen. Och just nu odlar man ytterligare psykisk sjukdom genom att heja p transrrelsen. F mnniskor r s psykiskt instabila som transfolket. Vi hade tillrckligt, vi ska inte sp p genom att hylla trans.

Spot on.
Att hylla sinnessjukdom kommer bara att gra det vrre.
Bevpna lrare och stt x militrer som vakter i skolor.
Vilket ansvar har vnner och frldrar kan man frga sig.
Citera
2023-03-28, 23:57
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Intressant sak angende skorna, jmfr bilderna frn skerhetskameran och nr han ligger dd p golvet, ser ut som 2 olika mrken ? Konstigt han hade haft tid att byta skor eller? nt stmmer ju inte hr

Mhe. Det r vl klart man har ombyte med sig nr man skall mrda barn.
Kollat p flera bilder nu.
Puma i vervakningskameran blir tydligen Vans nr man r dd.
Jekligt underligt faktiskt.
Senast redigerad av XEXXE69 2023-03-28 kl. 23:59.
Citera
2023-03-29, 00:00
Medlem
swebarbs avatar
Mer bevis att detta mste varit skriptat hela arrest sekvensen... nr dom skjt s var personen nog redan dd sen lnge... blir bara konstigare o konstigare... frn puma skor till vans

Vi kan ju ocks fundera p varfr s snabbt "bodycam videon" lckte ut....

https://imgur.com/a/cRkZ0iA
Citera
2023-03-29, 00:00
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Bra observerat. Men kan det inte vara blod som delvis tcker skon? Men det gula r udda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in