Citat:
Ursprungligen postat av
firmahasten
Mrkligt att INGEN nmnt det sjlvklara valet - One svart. Str tom p dosan "
inspirerad av general.
Visst snppet dyrare n budget varianterna men jag knner knappt skillnad p One och General...
https://www.snusbolaget.se/one/one-s...portion-1-dosa
Nu r ditt svar ett par r gammalt s du kommer vl inte f mitt svar men Tack du har rddat mitt liv 😅
S jag var rkare och snusare det var givetvis as dyrt lyckades sluta rka och har hllit upp i omgngar nu r det fem r fortsatte givetvis snusa mitt general ls snus men det blev till sist inte ekonomiskt hllbart och g ver till portion var en mardrm inte alls samma sak men trlade p men terigen ndrades ekonomin och fick g ver till budget snus och har haft ett helvete alla man kper och provar r ju vit snus och tappar smaken efter en kvart och r otroligt torra sista tv mnaderna har varit verjvligt dr jag provat hur mnga olika som helst nu var jag inne p Lundgrens Skne stark men samma problem man mste byta efter absolut 30 minuter fr det finns ingen smak kvar eller stillar abstinensen
Igr 2 oktober 2024 brjade jag googla snus som smakar som general och den hr trden dyker upp dr du rekommenderar one svart tog p mig klderna direkt och gick till den lokala snushandlaren en kvarts gng vg men tnkte passa p att handla samtidigt om jag nu nd skulle ut kper en dosa ser att han har stockar ppnar min nyinkpta dosa och ser till min frtjusning att det r svart snus inte haft det p 10 r och jag ser dessutom att det r fuktigt snus stoppar in tv i lppen och det knns direkt jag r hemma r p Ica nr denna magiska stund intrffar nr jag lmnar Ica gr jag frbi snushandlaren och kper tre stockar nu r det dagen efter och jag r i himmelriket snuset smakar timmar efter man lagt in dom det r inte tort man fr svlja lite snus Fy fan va toppen TACK DU VAR EN DOLD NGEL SOM KOM FRAM PRECIS NR JAG VERKLIGEN BEHVDE DIG 🤪
P RIKTIGT ETT STORT TACK 🙏🙏🙏