• 1
  • 2
2023-04-03, 21:42
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakersson
Jag tyckte det här var ett ganska festligt tilltag även om det är taget från Fight Club. Du kan väl utvidga det från romantiska filmer till fler kategorier? Sagan om Ringen-trilogin bjuder på en del passande situationer.

Hahaha jaaaa!!!!!

Inte för att jag kan minnas att det var någon intim scen i "Street fighter " med Jean claude van dame.. Hade varit maxat hahaha.
Citera
2023-04-03, 22:13
Medlem
Extremt roligt!
Citera
2023-04-03, 23:01
Medlem
Jag har också en skitkul hobby. Jag laddar ner porrfilmer från Piratebay, när en riktigt het scen kommer och det ska till att knullas, så gör jag ett klipp i filmen där och klipper in en snutt Top Gun. Den där säng-scenen där de spelar Take my breath away medans man ser i silhuett hur de älskar på passande vis så att det ska verka som knullet liksom gick vidare till romantik. Plötsligt går det från superporrigt, till tönt romantiskt. Efter att ha gjort denna redigering lägger jag upp den på Piratebay igen och seedar. Så kul att tänka på en TS incels som ska runka och så plötsligt blir det romantik....
Roligt?
Citera
2023-04-03, 23:09
Medlem
Det lät inte så roligt innan du beskrev vad du gjorde mot Top Gun. Känner mig sällan så barnslig som när jag skrattar åt sådant här, men kul är det och det tackar vi för!

Hatten av!
Citera
2023-04-10, 18:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonzoflens
Jag har en skitkul hobby. Jag laddar ner romantiska filmer från Piratebay, när en riktigt romantisk scen kommer och det blir riktigt superromantiskt mellan en man och en kvinna, så gör jag ett klipp i filmen där och klipper in en snutt från en porrfilm på passande vis så att det ska verka som att den romantiska situationen liksom gick vidare till sex. Plötsligt går det från superromantiskt, till en närbild på en kuk som åker in och ut ur en fitta. Efter att ha gjort denna redigering lägger jag upp den på Piratebay igen och seedar. Så kul att tänka på par som ätit en romantisk middag och nu sitter och ser på denna film och så plötsligt...

Började med Top Gun. Den där säng-scenen där de spelar Take my breath away medans man ser i silhuett hur de älskar. Så plötsligt ser man i slow motion en kuk som åker in och ut ur i fitta medans musiken fortsätter strömma.

Roligt?

Haha, låter ju kul.

Eddie Meduza, eller Errol Norstedt som han egentligen hette gjorde liknade saker. Han hyrde VHS-filmer och sedan tog han bort ljudet och lade till eget ljud som t.ex att dubba Bruce Lee filmer så de blev rätt lika hans sketcher.

https://i.discogs.com/Hfg_WJMpd-3B1Z...k2LmpwZWc.jpeg
Citera
2023-04-24, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izismile
Jag har också en skitkul hobby. Jag laddar ner porrfilmer från Piratebay, när en riktigt het scen kommer och det ska till att knullas, så gör jag ett klipp i filmen där och klipper in en snutt Top Gun. Den där säng-scenen där de spelar Take my breath away medans man ser i silhuett hur de älskar på passande vis så att det ska verka som knullet liksom gick vidare till romantik. Plötsligt går det från superporrigt, till tönt romantiskt. Efter att ha gjort denna redigering lägger jag upp den på Piratebay igen och seedar. Så kul att tänka på en TS incels som ska runka och så plötsligt blir det romantik....
Roligt?
Hahaha ja
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här