Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-07, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guerra08
De bilderna var vl inte frn FUPen?
Jo, det var dom!
Citera
2023-04-07, 20:39
Medlem
Pebbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Men snlla Skmtar du eller? Hans namn har nmnts flera ggr i trden. Testa lsa ngra sidor bakt.
r du efterbliven? Jag menar naturligtvis inte vem han till namn utan som person. Gangster eller omtyckt. Hur och nr han hanmade snett. Du vet lite mer info om personen.
Citera
2023-04-07, 21:39
Medlem
megacoolmans avatar
Illa med skottlossning dr oskyldiga kan skadas.
Men om offret var kriminell s r ju iaf skadan fr samhllet obetydlig. Sjlvsanering.
Citera
2023-04-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinaro
Hans farsas firma gr back o har gtt dligt mnga r.
Vet mycket vl vems Hans farsar d jag jobbar i samma bransch som honom. Han r ganska knd fr att vara tramadol torsk o grabben fixade en hel del piller t honom
Vad jobbar den dde gangstern pappa med?
Citera
2023-04-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vad jobbar den dde gangstern pappa med?
Byggnadsstllningsbranschen
Citera
2023-04-07, 22:12
Medlem
Vad handlar konflikten om?
Citera
2023-04-07, 22:13
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R81
Familjen verkar iaf ha gott stllt, Ena bolaget han driver hade omsttning p 14 miljoner.

Du kan omstta 100 miljoner men nd bedriva verksamhet fel och g utan vinst

Omsttningen ger inte automatiskt pengar in p nettokontot!

Vissa r mer kreativa n andra om man sger s. Vissa kan ha en restaurang som knappt kan g med vinst om man ser till antalet gster som befinner sig dr vid varje tillflle men nd kan garna och de anstllda ka runt i bilar som kostar ver miljonen och de byts ut efter ngot r till ngot nnu dyrare.
Citera
2023-04-07, 22:22
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Ja, men media vljer att fokusera p att han var elev p skolan...
Man kan ju fundera p vilket det var som ledde till att han blev avrttad?

Det lr inte va att han lg efter med mattelxan som gjorde att han fick ett skott i pannan iallafall
Citera
2023-04-08, 00:13
Medlem
Har jag fattat det rtt:

Farsan till denna L*am hade ett fretag ihop med mamman/frun L*nda som gick med frlust p ver -308 tkr, det fretaget har nu mamma/fru L*nda startat i ny regi (L&M (vem fan r M, syftar det till farsans andranamn Mau*o) som Stlln*ngsmontage Ab)februari 2023 tillsammans med dottern (allts L*ams syster Fel*c*a) utan den frmgne farsan Edua*do?

Vilken jvla soppa sger jag bara 🤦‍♀️

Mormorn ser ut som en mamma, mamman ser ut som ett barn, barnet br vapen och leker vuxen. Hur fan skulle detta kunna f ett lyckligt slut?

Att media sen mlar upp BO som ett jvla helgon fr att han inte bodde i orten, hade frldrar som kan det svenska sprket och inte N/HANN sttas rtt p sin roll inom det kriminell lddret gr mig bara spyfrdig.

Tidigare dmd 15-ring med kriminell koppling har avtvttats utanfr sin skola dit han gick fr att kp droger hade varit mer rtt i sin kontext.
Citera
2023-04-08, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinaro
Hans farsas firma gr back o har gtt dligt mnga r.
Vet mycket vl vems Hans farsar d jag jobbar i samma bransch som honom. Han r ganska knd fr att vara tramadol torsk o grabben fixade en hel del piller t honom
Helst sjukt! Frldrarna r vrre n ungarna! Inte konstigt att det inte gr att f ordning p skiten!
Citera
2023-04-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pebbis
r du efterbliven? Jag menar naturligtvis inte vem han till namn utan som person. Gangster eller omtyckt. Hur och nr han hanmade snett. Du vet lite mer info om personen.

Nej, jag r inte efterbliven. Tolkade din text som att du undrade vad BO hette. Vilket hade nmnts flertalet ggr i trden. Jag har tyvrr ingen information om hur personen ifrga var som person. Men det kommer nog fram hr i trden alldeles skert.
Citera
2023-04-08, 00:39
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Det lr inte va att han lg efter med mattelxan som gjorde att han fick ett skott i pannan iallafall

N, det lutar vl mer t kemi i s fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in