2025-01-06, 21:14
Medlem
Jag påbörjade, men avbröt när de ville att jag faktiskt skulle skicka tillbaks grejerna. Då skrev jag recensionen istället. Men min beskrivning av orsaken och mina bilder var redan uppladdade. Det är ju först efter det man får veta hur det avlöper.
Senast redigerad av filifjonken 2025-01-06 kl. 21:16.
Citera
2025-01-06, 21:56
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Reklamerade du den? Min gissning är att produkter tas bort om de reklameras för ofta. Detta mikroskop jag köpte hade 4.6/5 med typ 200+ omdömen, men förmodligen var 90% eller fler av omdömena fejkade. Fejkade omdömen är regel snarare än undantag idag.

Sett att väldigt många ser ut att ha lämnat omdöme direkt vid leverans utan att ha använt/testat produkten.
Citera
2025-01-08, 00:01
Medlem
Ja, men så är det ju alltid, på andra ställen också. Fattar inte varför man gör så. Ibland, om det är möjligt, laddar de upp bild på prylen i dem öppna kartongen också. Tillför ju precis ingenting.
Citera
2025-01-13, 17:35
Medlem
Gjorde ett av de bästa temufyndenhittills vad gäller grejer som säljs här också. Hittade en fotopryl jag inte vissste fanns men ville ha, på erkänt billig svensk sajt. Kostade 69:-. Kollade Temu och lyckades hitta exakt samma. Nobrand, men man ser detaljer på bilderna som gör att det måste vara samma. 38:74 - för 4 stycken, 9:68/st. 😁
Jag behövde två, på sikt 3, men en eller två i reserv är ju inte fel. En liten pryl, lätt att tappa bort.
Citera
Idag, 03:07
Medlem
Dan88s avatar
Kan nån konfirmera att man inte betalar tull från temu?
Citera
Idag, 03:37
Medlem
herrgurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Kan nån konfirmera att man inte betalar tull från temu?

Ja, det är ingen tull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in