Har för en månad sedan börjat med en ny rutin, och jag ville dela med mig till alla som har problem med stress,ångest och oro, vilket är lätt hänt speciellt för alla överkänsliga , de som lever i ständig stress och hittar ingen bra behandling som lindrar.
Det finns olika sätt att stimulera vagusnerven ( Och aktivera det parasympatiska nervsystemet ) Den goda nyheten är att det är enkelt att öva upp sin vaguston, kan göras var som helst vid vilket tillfälle som helst .
Jag var själv skeptisk till en början, men det gav resultat direkt. Efter en övning blir psyket klar och tillfreds, med ökad kroppskänsla och all inneboende ångest blir omedelbart tystat. En lättnadskänsla innfinner sig
Personligen anser jag detta vara en smärre revolution, och
det borde bli till allmänbildning
[/b] i självbehandling av ångest och oro.
Det finns som sagt olika metoder. Men jag vill slå ett slag för den här övningen ...
https://www.youtube.com/watch?v=zUx5kLFyx-M&t=239s
Det passar perfekt för dem som inte är beredd att ta iskalla duschar eller har svårt att djupandas
Ge det 10 minuter av ditt liv, jag lovar att du kommer att bli förvånat. Var det såhär enkelt tänker man.
Pröva ! Och dela med dig till alla som behöver. Det här är för bra för att ignoreras