Citat:
Ursprungligen postat av
Taeronai
Är det tillåtet att på flashback ha ett gäng tjocka textmassor som man bara kopierar i varje inlägg?
Man har textstycke A, B, C & D.
Varje inlägg består av en liten bit X (unik nyskriven text) följt av t.ex B & C eller A & C.
Så att kanske 25% av inlägget är nytt, resten är bara kopierade textstycken som man använt i kanske 500 olika inlägg.
Detta är nämligen var Bobbyboi gör i Ukrainatråden. Med följden att alla hans inlägg är stora & massiva, men det mesta av inläggen är helt kopierade.
Detta är tydligen tillåtet?
Tycker annars att 0.04 eller 2.02 säger en annan sak.
Är sugen på att testa att göra samma sak, men med en annan ståndpunkt än ovannämnde användare.
Precis tack!!
Äntligen en till som har uppmärksammat samma sak och jag är så jäkla trött på denna skribenten, fast jag har skrivit till. Moderatorerna. Att den här personen enbart håller på att förstöra trådarna med cirkla snackande om. Putta in psykopaten med mera.
Hela tiden så är det 90 % inklistrade. I citat från hans förra inlägg.
Det har varit så sedan 2 år tillbaka minst och ingen av moddsen vill eller orkar göra något åt denna person som text spammar.
Det verkar tydligen vara tillåtet enligt Flashback. Kanske det är för han har mods med flera bakom sig.
Ingen av oss andra kan göra det för då blir vi varnade och utkastade.
Kan inte personen Bobbiiii skriva normalt så får han väl skriva För någon annan sida tycker jag.