• 2
  • 3
2023-05-04, 15:25
Medlem
ButtButters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
En minst sagt medioker skådis med ett oerhört smalt register. Har aldrig sett honom spela något annat än.....trumvirvel.....sig själv

Jack Nicholson har gjort massor med bra film, han kan spela alla rollor och är en av Hollywoods bästa skådisar genom alla tider.
Citera
2023-05-04, 16:22
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
En av mina favorit-skådespelare. Riktigt bra i Gökboet och livet från den ljusa sidan. Stämmer det att han gått samma öde som Bruce Willis och blivit dement? Läste det nånstans?

I de senaste klippet som bara är några dagar gammalt verkar han pigg och skrattar åt scener ur sina filmer. Glömsk med ålderns rätt är han säkert men tvivlar på dement.
Citera
2023-05-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
En av mina favorit-skådespelare. Riktigt bra i Gökboet och livet från den ljusa sidan. Stämmer det att han gått samma öde som Bruce Willis och blivit dement? Läste det nånstans?

Nej det stämmer inte. Det finns inga såna uppgifter så det har du nog hittat på själv.
Citera
2023-05-13, 14:42
Medlem
XtraXs avatar
Såg jäkligt pigg ut vid Lakers match inatt, dansade tom på läktaren.
Citera
Igår, 00:45
Medlem
smickras avatar
Vad gör han för filmer nuförtiden? Har stjärnglansen falnat eller är han en skitstövel att jobba med?
Citera
Igår, 01:21
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Vad gör han för filmer nuförtiden? Har stjärnglansen falnat eller är han en skitstövel att jobba med?

Han gjorde sin senaste film 2010. Nicholson hade den goda smaken att lägga av i tid, tycks det som.

Kan för övrigt tipsa om filmen The Pledge (Löftet på svenska). En mycket underskattad rulle med ett fantastiskt soundtrack dessutom. Många bra skådisar som skymtar förbi och jag tycker att man får se en ny sida av Jack Nicholson.
Citera
Igår, 01:49
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Han gjorde sin senaste film 2010. Nicholson hade den goda smaken att lägga av i tid, tycks det som.

Kan för övrigt tipsa om filmen The Pledge (Löftet på svenska). En mycket underskattad rulle med ett fantastiskt soundtrack dessutom. Många bra skådisar som skymtar förbi och jag tycker att man får se en ny sida av Jack Nicholson.

Jag har inte sett någon sedan Läderlappen 1989.
Där verkade han pigg och spelade bra.
Citera
Igår, 12:39
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

En väldigt bra film! Och som du säger; väldigt bra musik.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in