Citat:
Ursprungligen postat av
YourPronouns
Jag är ingen som helst förnekare men känns sjukt om man inte ska få studera/syna en av historiens största händelser i detalj och sen dra sina egna slutsatser.
Ingen kulle jag tänker dö på men ändå.
Den kullen används effektivt för att bedriva ett folkmord på vita kristna så du borde kanske på allvar läsa på. Inte se filmer från Hollywood, läsa Bonniers propagandaalster, skolböckerna eller "dokumentärer" på TV. Sök informationen själv och förkovra dig. För mig tog det ett år innan jag på allvar fick en tanke att något kanske inte stämmer till jag började läsa på. Om DET är en lögn kan man inte lita på något längre. Gissa vad...
Citat:
Ursprungligen postat av
Facade
Sjukt beteende att förneka detta.
Men det är fan även sjukt att lagstifta om det.
Varför ska man lagstifta om det? Folk blir nedskjutna på gator och torg men vi ska lagstifta åsikter?
Förneka, ifrågasätta eller undersöka, välj själv. Rekommenderar även dig att läsa på. Om du bara läser och ser sådant från en viss grupp som har intresse av att du ska tro på en sak kommer du aldrig vakna.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Sanning måste inte försvaras med lag. Vilket borde vara uppenbart för alla med en hjärna.
Du skulle inte äta på en restaurang där du kan hamna i fängelse om du inte gillar maten. Du skulle helt korrekt tänka "Fan det är något som inte stämmer här".
Så tänker jag också. Vilken sanning måste skyddas med hot om tio års fängelse? Att folk inte fattar det är obegripligt. Man slänger kanske in några andra folkmord för syns skull. Ungefär som man har andra minoriteter som är skyddade i lag i Sverige för att själva kunna åtnjuta särrättigheter.
Gissar att Hellstorm och Holdomor och Ryska Revolutionen inte kommer vara skyddade i lagen. Ej heller det pågående folkmordet mot vita i väst.