Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-23, 20:07
  #1
Medlem
johkv637s avatar
Jag älskar spelet Freelancer. Är så ledsen att inte Microsoft gjorde en uppföljare. Ni som också älskade Freelancer, och jag vet att ni finns. Vad spelar ni idag? Har ni hittat ett substitut som ändå känns ok?
Citera
2023-04-23, 21:30
  #2
Medlem
jewclaws avatar
Jag älskade också det, men tyvärr gick jag vilse någonstans påväg.. Idag spelar jag mest FPS och något RPG här och där i väntan på Starfield! Kanske ger mig i kast med Star Citizen när det är dags också.

Tar dock gärna emot tips som liknar Freelancer, gärna något hyffsat nytt.
Citera
2023-04-23, 21:53
  #3
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Jag älskade också det, men tyvärr gick jag vilse någonstans påväg.. Idag spelar jag mest FPS och något RPG här och där i väntan på Starfield! Kanske ger mig i kast med Star Citizen när det är dags också.

Tar dock gärna emot tips som liknar Freelancer, gärna något hyffsat nytt.
Skaparen av Freelancer Chris Roberts ville göra en uppföljare men Microsoft ville väl antagligen inte sedan dess har det blivit det högst crowdfundade spelet blivit utvecklat nu och är fortfarande under utveckling har pågått i över 10 år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback