Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-05-21, 14:56
  #13
Moderator
vhes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Dock är jag lite osäker på headless Selenium, men jag tror inte heller det är en emulering utan att Selenium då kommunicerar med browsern-executabeln bara att den inte har något synligt fönster öppet.

Korrekt. Det går att starta t.ex. Firefox med flaggan --headless för att den skall hoppa över att skapa fönster.
Nu har jag inte ägnat mig åt webbutveckling sen ungefär när browsers började stöda headless-mode (var mycket xrdb innan dess), så jag kan inga detaljer, men att det är en riktig browser du kör mot stämmer.
Citera
2023-07-20, 21:24
  #14
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKetcher
Varför skriver du inte den regex snutt som funkar om du ska klaga på mitt korrekta svar?
Klagar väll inget? Tog du på nosen? Skrev att han kan använda Burpsuite och en extension som använder sig av regex för att skrapa emails. Här har du ett Python regex för att hitta emails \b[A-Za-z0-9._%+-]+@[A-Za-z0-9.-]+\.[A-Z|a-z]{2,}\b.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback