Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 09:34
  #265
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Var faktiskt inne på soi 7 och 7.1 så sent som iförrgår. Inga ställen jag brukar hänga på men en gammal bekant ville se hur det ser ut nuförtiden. Tog några öl på beer garden och gick sedan över till nya Victoria för lite biljard.
Citera
2024-04-28, 12:26
  #266
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Rida ut, ja du vi kan väl börja med att att konstatera att du är och lär förbli förståndshandikappad?

Zip ligger snett över solen Harrys som du aldrig verkar ha sett med egna ögon.
Soi Diana är ett tips..

Du får fortsätta att tro i förorten.
Bangkok vill aldrig ha dig hit punkt
.

Nej, förstår det då Bangkok nog hellre vill ha kvalitets turister av din exceptionella höga rang.

Visste heller inte att solen heter Harrys men det vet du tydligen bättre än världens forskare.

Lägg ner nu. Du har nästan rekordet i antal inlägg i sträck där någon gör bort sig. Bra jobbat.
Citera
2024-04-28, 12:31
  #267
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
.

Nej, förstår det då Bangkok nog hellre vill ha kvalitets turister av din exceptionella höga rang.

Visste heller inte att solen heter Harrys men det vet du tydligen bättre än världens forskare.

Lägg ner nu. Du har nästan rekordet i antal inlägg i sträck där någon gör bort sig. Bra jobbat.
Soi Diana, där Harrys är beläget
Citera
2024-04-28, 13:03
  #268
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Medans vi andra kratar manegen så lever du livet på Zips som är beläget på Solen Diana?

Du stavar som en mentalt handikappad idi......oh, wait......
Precis som utanför Thaiger Disco...
Apart from Bangkok/Phuket.
Citera
2024-04-28, 13:14
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Ja du verkar ju tro att du vet Verkligen vet Allt! Vi kan ju mötas vid ditt din Fancy/Pancy arbetsplats så kan du få se mitt bank account statment nästa gång jag är på plats i Krung Thep.


Haha. Jag skrev ju bara att jag var såå imponerad över att du har direktkontakt med ägarna. Riktigt imponerande nätverk du måste sitta på. Vad du har på banken spelar inte heller någon roll för mig.

Jag förstår att du vill komma förbi kontoret och snika till dig lite gratiskaffe.
Citera
2024-04-28, 17:54
  #270
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Haha. Jag skrev ju bara att jag var såå imponerad över att du har direktkontakt med ägarna. Riktigt imponerande nätverk du måste sitta på. Vad du har på banken spelar inte heller någon roll för mig.

Jag förstår att du vill komma förbi kontoret och snika till dig lite gratiskaffe.
Jaaa, du skrev ju bara...

Något gratis kaffe är jag inte det minsta intresserad av.

Tror du att ägarna av Harrys är några av paritet typ Britiska hovet?

Det är några helt vanliga Svenska killar som jag hållt kontakt med sedan våra vägar korsades när dom körde på Phuket.

Såå imponerande sa Bill, vad tror du Bull säger framigenom ang. Aktiviteter i Bangkok?
Citera
2024-04-29, 02:06
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Jaaa, du skrev ju bara...

Något gratis kaffe är jag inte det minsta intresserad av.

Tror du att ägarna av Harrys är några av paritet typ Britiska hovet?

Det är några helt vanliga Svenska killar som jag hållt kontakt med sedan våra vägar korsades när dom körde på Phuket.

Såå imponerande sa Bill, vad tror du Bull säger framigenom ang. Aktiviteter i Bangkok?


Nej, du missar ironin. Det verkade bara som att du trodde det vore något speciellt att få "En deal direkt från någon av delägarna" eftersom du var tvungen att specificera det. Alla "känner" delägarna.

Varför skulle jag köra några aktivteter med dig?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3526307

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback