Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-11, 15:03
  #1
Medlem
salt5491s avatar
Ska jag som kund verkligen behöva använda en sökmotor för att kunna hitta programvaran till BankID säkerhetsprogram?

Det tog mig nästan en timme att installera programmet till vad jag förra vintern fick vänta tre månader på att få, och så kostade det lika mycket som 1de majs matbudget.
Citera
2023-05-11, 15:30
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salt5491
Ska jag som kund verkligen behöva använda en sökmotor för att kunna hitta programvaran till BankID säkerhetsprogram?

Det tog mig nästan en timme att installera programmet till vad jag förra vintern fick vänta tre månader på att få, och så kostade det lika mycket som 1de majs matbudget.
Vad snackar du om. Går ju snabbt att ladda ner o få Mobilt BankID att funka.
Citera
2023-05-11, 15:50
  #3
Medlem
Är du mongolid är de ditt fel.

Söker man på bankid i appstore så får man träff direkt, tar typ 5 minuter för ett pucko att fixa bankid.

Förövrigt är bankid gratis, har du köpt nån fake variant på wish eller?
Citera
2023-05-11, 16:26
  #4
Medlem
Som de andra skrivit är det snarare dina diagnoser som sätter käppar i hjulet. Sist jag fixade BankID gick det på under 5 minuter.
Citera
2023-05-11, 17:56
  #5
Avstängd
JerryReeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuseisretarded
Som de andra skrivit är det snarare dina diagnoser som sätter käppar i hjulet. Sist jag fixade BankID gick det på under 5 minuter.


Herregud, måste ju vara ett riktigt jävla retard som skapat tråden.
Citera
2023-05-26, 07:54
  #6
Medlem
salt5491s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryReed
Herregud, måste ju vara ett riktigt jävla retard som skapat tråden.
Det var ett uppriktigt problem. [axelryckning]
Citera
2024-01-16, 18:07
  #7
Medlem
salt5491s avatar
Ni måste väl ha fattat att det rörde sig om mjukvaruprogrammet till PC, alltså windows och inte mobilappen. Ni som var retards som inte ens fattade att det fanns BankID-verifikation per kort- och kortläsare.

Alla ba förutsätter att folk vill ha smartphones på sig hela tiden. Obligatorisk statlig auktoritarianism i Sverige, det där med elektronisk identifikation från 2016 (GDPR) och vidare. Pappskallar.
Citera
2024-02-05, 20:59
  #8
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salt5491
Ni måste väl ha fattat att det rörde sig om mjukvaruprogrammet till PC, alltså windows och inte mobilappen. Ni som var retards som inte ens fattade att det fanns BankID-verifikation per kort- och kortläsare.

Alla ba förutsätter att folk vill ha smartphones på sig hela tiden. Obligatorisk statlig auktoritarianism i Sverige, det där med elektronisk identifikation från 2016 (GDPR) och vidare. Pappskallar.
Vicken burn asså. Gg!
Citera
2024-02-06, 09:29
  #9
Medlem
Martinsons avatar
Här har ni länken också för nedladdning: https://install.bankid.com/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback