2024-09-13, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Bra inlägg, dessa människor bidrar mer än WT ute på svenska landsbygden

Helt rätt, lågutbildade svenska män från landsbygd eller småstad är ett större problem än dom flesta invandrar grupper. Vägrar jobba, tror sig ha rätt till långa "sjukskrivningar" - gärna under jakt perioden, vill bli försörjda av invandrare och kvinnor. Tvi.
Citera
2024-09-13, 03:08
Medlem
Samma sak i Göteborg. men eftersom jag är i IT-sektorn har jag sett under mina 25år i branschen att det blir fler och fler Indier. Dessa personer jobbar rätt hårt men är för övrigt oerhört tråkiga personer om mest vill prata jobb...
Men jag har 1000 gånger hellre dessa i landet än alla negrer och araber sm bara ställer till skit i vårat land!
Citera
2025-01-11, 06:20
Medlem
-GGs avatar
Indier, som har väldigt dålig hygienhållning och ofta arbetar med mat.
Dessutom är de ganska dumma och likt andra från skithålsländer överdriver sina kunskaper eller utbildningar.

Ingen därifrån borde ges ett svenskt medborgarskap.
Citera
2025-01-11, 06:39
Medlem
Dom är inte indier. Dom är samma pakistanier (araber som våldtog barn i UK. Varför är dom här? Eftersom vidriga moderater är för lata för att handla sin egna mat. Och deras onda svarta öppna hjärtan. Landsförrädare är moderaterna. Och pakistanierna är råttor som skall kastas ut från Germanska Vita länder tillsammans med deras kusiner negrerna och araberna.

Moderaterna är hundra gånger mer ett landsförrädderiparti än sossarna. Och när vi röstar på det venska folket och vår nation, försöker nyliberalerna i M sluka den rörelsen i sina shuka neoliberala ideologi. Inte konservativa för fem öre.

Etnisk-nationalism är svaret, med direktdemokrati eller partier, som är vårt folk.

Sverige svenskarna, samt deportation av invandrarna samt politiker so inte skyddar gränsen.

Svartskallarna som är födda i Sverige skall ut och hem först.

Och varje svartskalle som föregripit sig på ett barn eller vårt folk skall skjutas. Elon Musk håller med, eftersom det är folkförnuft.
Senast redigerad av Nordsj 2025-01-11 kl. 06:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in