Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-04-22, 08:55
Medlem
Är väl kineserna som säger att de från 2025 kommer att massproducera humanoider. Vi får se vad det landar i.
Citera
2024-05-03, 17:08
Avstängd
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Orsaken är helt enkelt att robotar utvecklas i första hand för industriella och militära ändamål.
Där finns inget behov av humanoida robotar, det praktiska får bestämma utformningen.

Militära var ordet.

Det finns ett behov av biologiska synteter, jag kan förklara varför.

Transhumanism…

Dom som har en militär inom en militär, regering inom en regering, har planerat att helt enkelt ta livet av människor via vaccin, krig etc för att implementera dessa synteter som jag kallar dom.

Vi har alltså biologiska synteter likt maskiner som vandrar ibland oss. Senast var det i Vatikanen Club Of Rome men dessa har förekommit.

När man möter denna så får man en konstig känsla, det finns inget hjärta, det är precis tomt. Det är något med dessa som är fel… dom är som någon sa till mig, som maskiner utan hjärta… då på spanska vilket många underrättelsetjänster vet så var jag i Spanien för många år sedan…

Det finns alltså biologiska synteter som varken har själ eller empati som vandrar ibland oss. Det är helt otroligt egentligen.
Citera
2024-05-25, 19:27
Avstängd
DevilsDens avatar
Eftersom ämnet är viktigt så ber jag dom som vet men även är nyfikna att forska i ämnet.

Som jag skrev ovan har vi biologiska synteter i samhället idag. Det har även varit nån form av robot men jag är inte säker, iså fall en gammal modell.

Nån form av biologiska synteter finns alltså idag och ser ut precis som människor fast dom inte är det, dom har ingen själ.

När ja skriver detta så inser jag hur otroligt det låter men detta är fakta. Om det är någon som vet något om detta snälla gör din röst hörd, detta måste komma ut i ett bredare spektrum.

Kloning är en annan sak vi får se upp med, tekniken är skrämmande.

Så ja ber dom som söker sanningen att forska i detta ämne, det blir en dominoeffekt.
Citera
Idag, 02:05
Medlem
Retropropagations avatar
Några sådana här, hade jag gärna sett marschera runt Drottningholm. Det hade säkert Kungen också...

https://www.bbc.com/news/articles/c30p16gn3pvo

Citat:
Trump's Mar-A-Lago

Boston Dynamics

Spot

Givetvis utrustade med eldkastare och elkstudsare...

Se gärna filmen en bit ner!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in