2023-05-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Vadå, ska du beställa en privat läsning?

Hahaha
Vi har ju betalt de där fakturorna med våra skattepengar.

Så....Jag tycker det är intressant information att få reda på, nu när någon har begärt ut fakturorna.
Senast redigerad av Revolutions 2023-05-15 kl. 20:51.
Citera
2023-05-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Varför är transornas identitet så viktigt för Lamotte? Känns fjantigt och oseriöst detta..

Verkligen inte, det är av högsta intresse att följa hur beställningskejdan för ett sånt här uppdrag ser ut. Vilka är krafterna och personerna bakom som driver detta sjuka sattyg med offentliga medel.

Handlar om:
*sexuell påverkan av små barn
*politisk påverkan av små barn
*slöseri med skattemedel

Ska bli kul att följa detta.
Citera
2023-05-15, 21:18
Medlem
SoberZealots avatar
Om man bortser från det sjuka, så framkommer en annan aspekt. Och den är egentligen väldigt sorglig.

Dessa personer mår inte bra. Det är förmodligen deras bästa chans att försörja sig, att få dessa kulturmarxist pengar. Som att gå på soc. Och kulturmarxisterna älskar såklart att förstöra barn.

Måste bara säga att jag tycker synd om dem på något sätt. Det är ju inte så att det osar självförtroende.
Citera
2023-05-15, 21:28
Medlem
Jävlar, så mycket ungar med mardrömmar det kommer vara i Olofström.

Mycket är han, Lamotte, men knappast nån sagofarbror eller tant för den delen.
Citera
2023-05-15, 21:30
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Jaha, han får väl läsa lite sagor där. Kommer inte att störa någon.

MEN det absolut viktigaste...hur mycket fakturerar de då ?

Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Om det visar sig att dom fakturerar 30.000:- och Clownen Daff Daff med sin tama papegoja tar 3.000:- så är det uppenbart att spektaklet är politiskt och svårt att bortförklara.
7000:- för 2×30min
https://twitter.com/gustavkassel/sta...24195018706945
Citera
2023-05-15, 21:32
Medlem
Vintergrisens avatar
Vad jag undrar är hur lång den där sagostunden egentligen är? Fakturan ser ut att avse ett enskilt tillfälle och ligga på 7 000 kr exklusive moms. En helt okej ersättning för lite sagoläsning.

Kanske dags att handla damkläder och barnböcker för den som vill tjäna en slant.

Det tycks för övrigt vara någon form av "normkritik" som ska uppfyllas om man vill bli sagoberättare inom offentlig verksamhet, så jag undrar om vi kanske kan få förslag på andra "normbrytande beteenden" man kan satsa på om man vill göra karriär den här vägen?

Vad tror ni om furries exempelvis? Det borde väl barnen uppskatta mer än gubbar i damkläder?
Senast redigerad av Vintergrisen 2023-05-15 kl. 21:35.
Citera
2023-05-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
7000:- för 2×30min
https://twitter.com/gustavkassel/sta...24195018706945

Hahahaha....Du skämtar väl !!!

Det var visst inget skämt.

Ja det får man ändå ge dem, de kan konsten i att fakturera utan att skämmas

Vilken tur att de gör detta med skattepengar som verkar kunna strösslas hur som helst utan att någon bryr sig.
Citera
2023-05-15, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Maths-*la *lsson. Det är över hela twitter långt tidigare.

https://twitter.com/gustavkassel/sta...30196430188544
Eftersom Biblioteket är inblandat, och det är en myndighet, så måste väl sånt här vara offentlig handling.
Citera
2023-05-15, 21:43
Medlem
Vad kan det tänkas att Lamotte får för straff? Vid ingripanden mot pågående brott är ju visst övervåld tillåtet. Kan han tänkas gå nio millimeter över den röda linjen?
Citera
2023-05-15, 21:51
Avstängd
Quackenbushs avatar
Utanför ICA Maxi?

Han släpps naturligtvis inte in på biblioteket så han får häcka utanför matbutiken. Var det inte Lamotte som hade problem med att människor befann sig utanför matvarubutiker?

Undrar om han har tillstånd att anordna allmän sammankomst såhär? Undrar vad polisen säger? Tycker kommunen om att figurera i sådana här sammanhang? Inte jättebra reklam för Olofström att låta högerextremister anordna sammankomster riktade mot barn.

Min gissning är att det här inte kommer att bli av.
Citera
2023-05-15, 21:54
Medlem
BockstensHitlers avatar
Okej det här borde faktiskt bli jävligt underhållande. Finns få människor som är så komiskt ickekarismatiska som lamotte
Citera
2023-05-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Varför är transornas identitet så viktigt för Lamotte? Känns fjantigt och oseriöst detta..
Han tillkännager dem ju inte. Kan du ärligt tycka att det var konstigt att han ville veta vilka de var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in