2023-07-29, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Tv4 är en kommersiell kanal som inte tillför ett dugg. Och den är inte statens informationskanal.

Vilka äger tv4?
Citera
2023-07-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Vilka äger tv4?
De ägs av Telia som staten har 39% av, men det gör det inte till statens kanal. (Men för visso ett problem, men det är mer ett Telia problem än ett tv4 problem)
Citera
2023-07-29, 19:11
Medlem
anon42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Minns du avgiften? Visst det är inget perfekt system nu , men bättre än förut.

Det var ju bra mycket bättre förut när vi som inte nyttjade dessa tjänster också slapp betala för dem.

Blev anklagad för bedrägeri 4 ggr per år när radiotjänst knackade på och jag fick dra in dem i örat och peka ut mina uttag medans jag delade ut avhyvlingar gällande hela deras person och hur respekt enbart delas ut till de som respekterar andra. Det var lite underhållande.

Ändringen på just det systemet är en av de större orsakerna till att jag "radikaliserades" åt höger.
Citera
2023-07-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
SVT är inte ens regeringens propagandaorgan utan globalisternas och deras strävan efter att ta över världen. SVT har blivit ertappade att gång på gång att blåljuga i nyheterna. Varför ska vi betala för smörjan?

Tell a vision.

Mmm undrar vem som skriver ..

Agendan 😉
Citera
2025-02-22, 13:50
Medlem
Väcker tråden till liv då jag är chockad över vilka summor Svt och SR får i statliga medel att röra sig med. Det handlar ju för fan om ca 9 miljarder!! Det är sinnes!
Något måste ju göras för att sluta mata alla dessa PK-människor med pengar och stöd till deras trötta och totalt onödiga "kultur". Vad är det egentligen som får kostnaden till den ofantliga kostnaden av 9 miljarder egentligen? Och vilka delar av denna PK-cirkus kan man lägga ned eller banta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in