Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-23, 21:21
  #1
Medlem
D_V_Ss avatar
Lyssnar på Gilbert Gottfrieds podcast där Marilu Henner gästar (hon och Danny var i tv-serien Taxi) och detta säger hon. Även Gilbert Gottfrieds fru håller med, och hon är också rätt snygg likt Marilu och Gilbert är också rätt ful likt Danny.

Så är Danny snyggare än Robert? Handlar nog mest om helheten - snäll personlighet, utstrålning osv - än utseendet, men ändå - ett kontroversiellt och intressant val kan tyckas. Hade Danny kunnat ersatt Robert i någon av hans filmer där Redford spelat en charmör? Eller är det i mer humoristiska roller där Dannys charm och sexighet kommer till sin rätt?
Citera
2023-05-23, 21:46
  #2
Medlem
gravyyous avatar
Devito är 147cm lång. Jag skiter i vad kvinnor säger, för när det kommer till kritan så går de inte efter dvärgar om de inte måste eller om dvärgen inte är rik. Kvinnor och sina lögner, börjar bli tjatigt att lyssna på.

Han är byggd som en minion.

Se där, jag hittade bild med: https://ibb.co/tHLrt47
Citera
2023-05-23, 22:36
  #3
Medlem
Loreias avatar
Nej, verkligen inte. Robert Redford är ju en riktigt stilig man och ser fortfarande bra ut för sin ålder. Danny DeVito har ju aldrig varit snygg, på sin höjd lite "söt" som ung
Citera
2023-05-23, 22:40
  #4
Medlem
Homofants avatar
Redford är ju en första klassens karl, dessa två gör dessutom helt olika filmer, helt. Devito ser ju ut lite som en fet dvärg
Citera
2023-05-24, 12:44
  #5
Medlem
Nej, haha. Men DeVito har andra kvaliteter, han är rolig, en bra skådespelare/regissör och verkar trevlig, så jag tror säkert han kan charma damer ändå.
Citera
2023-05-24, 18:10
  #6
Medlem
Geomeisters avatar
Sexigare vet jag inte, men Danny DeVito är 78 år och varit ihop med Rhea Perlman sedan 1971. En sådan stabil relation är inte något alla klarar av. Tror det är viktigare än att anses som "sexig" av diverse folk.

Hans resumé är inte att pinka på heller. Många filmer med Jack Nicholson, Arnold Schwarzenegger och Michael Douglas. Även varit "huvudperson" i en erkänd sitcom. Jag tror många tar Danny DeVito för givet. Han kanske är kort, men hans totala verk kan sättas upp mot många utan att skämmas!
Citera
2023-05-24, 18:18
  #7
Medlem
Danny DeVito is the leftover crap.
https://m.youtube.com/watch?v=jMnquc-bts4

Älskar sån mörk humor. Det stämmer inte men ganska kul.
Citera
2023-06-09, 00:44
  #8
Medlem
En man som kan bli Frank Reynolds på kommando kan sno era flickvänner på någon minut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback