Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-06-02, 11:21
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Sexuellt ofredande. Lägst sex månaders fängelse.

Ahhh idiot-sporten Googling! Vi får se hur det gick för dig?

När jag söker och kontrollerar ditt påstående så står det felaktigt i googles förstaruta det du påstår. Följer man länken och kollar källan så står det något annat.... Din lata jävel... Du orkade inte ens kolla källan?

https://www.regeringen.se/rattsliga-...rop.-202122231

https://polisen.se/lagar-och-regler/...t/sexualbrott/

Straffet för brottet skulle bli från böter till 2års fängelse som jag förstår saken. Vi vet ju alla vart i straffskalan domstolarna brukar lägga sig i!
Citera
2023-06-02, 11:38
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ahhh idiot-sporten Googling! Vi får se hur det gick för dig?

När jag söker och kontrollerar ditt påstående så står det felaktigt i googles förstaruta det du påstår. Följer man länken och kollar källan så står det något annat.... Din lata jävel... Du orkade inte ens kolla källan?

https://www.regeringen.se/rattsliga-...rop.-202122231

https://polisen.se/lagar-och-regler/...t/sexualbrott/

Straffet för brottet skulle bli från böter till 2års fängelse som jag förstår saken. Vi vet ju alla vart i straffskalan domstolarna brukar lägga sig i!

Är du orolig?
Citera
2023-06-02, 11:44
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Nog tyckte flickorna att mannen var lite spännande allt, varför följde de med avskilt annars? Detta bekräftar ju att lusten finns där hos kvinnorna och att den utvecklas med åldern.

8åringar är inga "kvinnor"...
Citera
2023-06-02, 11:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Är du orolig?

Nä, antagligen enklare att hitta och bevisa Palmes mördare vid det här laget...

Nu var det här inte jag. Men om det hade varit det så hade jag inte varit särskilt orolig..

Du ska ju inte bara hitta en gubbe och bevisa att det var han som ungarna träffade. Sen ska du bevisa att han gjort det han är anklagad för. Skulle allt det där mot förmodan lyckas så är straffet "han förtjänar" sannolikt böter.

Så kärringen som hade det som sin livsuppgift att eftersöka och anlita advokater! Jag tycker att hon gör helt rätt i sitt mission, jag önskar henne lycka till!
Citera
2023-06-02, 12:04
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Jag vet att man inte får smutskasta föräldrar, men vad i helvete? Två åttaåriga tjejer ska gå själva och bada? Vi lever trots allt inte i Fantomens Bengali, eller i ett 50-tals Smultronsverige.

Vad som helst kan ju hända, om det inte var på en avskild sjötomt som ligger svårtillgängligt, men till och med då kan ju olyckor inträffa.

Också något jag reagerade på.

Två åttaåringar släpps alltså iväg vind för våg helt utan översyn för att bada?! Är föräldrar helt hjärndöda eller?

Och sen att de följer med en pedofil-gubbe upp i skogen....! Det första barn får lära sig är att inte följa med främmande människor!! Totalt misslyckad uppfostran.

Satan vilka olämpliga stolpskott till föräldrar! Hoppas någon gör en orosanmälan.
Citera
2023-06-02, 12:57
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Hade jag varit mamman till flickorna hade jag letat tills jag hittade mannen, även om det skulle ta hela livet, se till att skaffa en riktigt kompetent och påläst advokat som sett till att mannen får det straff den förtjänar. Vem är mannen?
Du menar att när du hittat honom hade du skjutit nackskott, grävt och sen tigit?
Citera
2023-06-13, 21:10
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Vad menar du med ännu en äcklig jävel från Karlskrona som vill komma åt barn? Jag antar att du kommer ifrån västra blekinge, som för övrigt är bra mycket mer efterblivet och inavlat än vad Karlskrona är.

Hahaha helvete vad du är fel ute kära människa.

Nic3 med sommarlov eller? 🪶
Citera
2023-10-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Utvecklingsstörd svensk gubbe skriker radarn.

Ser du blont hår? Jag ser svart hår och svart skägg. Låste förvisso inte upp artikeln.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in