Citat:
Ursprungligen postat av
Phobiazi
Ah jo det r nog s ja, sedan vet jag ju inte allt man behver och vart man skaffar alla sdana kemiska rvaror... Jo tack crystal meth vet man ju att mnga i usa dtt av fr deras labb exploderat haha. Men som du sger vidirgit bondmeth, sg att de ofta tillverkar det med batterisyra dessutom. :O
Mest standard dom anvnder r typ lithium frn lithium batterier , kaustiksoda som anvnds till avlopps rengring, psydoefedrin frn host medicin piller , vatten typ, det r normalt och enkelt iaf, dock fr man skit grejjer, det blir pulver av det hela, inga kristaller som "crystal meth"
Ja ska se vad jag kan f fram fr info t dig iaf, jag har en polare som pstr att en nra vn till han tillverkat tex A-PVP och A-Php . Dessa snubbar r kriminella iaf "gng" ja tror dock att han lr hans polare snackar skit, jag r ganska plst p kemi som hobby, och vad jag frsttt det som krvs det iaf ngon koll p kemi fr dom 2preparaten, metamfetamin tex i pulver kan nog nstan vilken idiot gra iaf s lnge man fljer en guide, enkla kemikalier att f ocks, a-php. Lr a-pvp r nog svrare iaf