Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-26, 22:25
Medlem
Phobiazis avatar
Hej
Alla frsvinner inrikes eftersom folk inte vill slja narkotika klassad fr jag anta.
Jag har vntat p att de skulle dyka upp p darknet o lite var stans efter.

r det mjligt att framstlla a-php, a-phip, NEP eller r det drfr man fr kpa frn EU?

Vad r det som str i vgen, r det svrt att hitta material en behver, r formeln gd/patenterade eller r sjlva formeln fr det hela hemlig och drmed omjligt?

Tnkte med alla meth labb i vrlden br vl denna ocks g? Ellr r det ej mjligt?

Kan inte kemin och tillverkning men jag hade brjat fixa, slja o frmst bruka konstant om jag kunde.

Kan ngn frklara fr en amatr varfr det ej blivit s? Vldigt nyfiken

Tack fr er6tid om ni orkade.
Citera
2023-10-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hej
Alla frsvinner inrikes eftersom folk inte vill slja narkotika klassad fr jag anta.
Jag har vntat p att de skulle dyka upp p darknet o lite var stans efter.

r det mjligt att framstlla a-php, a-phip, NEP eller r det drfr man fr kpa frn EU?

Vad r det som str i vgen, r det svrt att hitta material en behver, r formeln gd/patenterade eller r sjlva formeln fr det hela hemlig och drmed omjligt?

Tnkte med alla meth labb i vrlden br vl denna ocks g? Ellr r det ej mjligt?

Kan inte kemin och tillverkning men jag hade brjat fixa, slja o frmst bruka konstant om jag kunde.

Kan ngn frklara fr en amatr varfr det ej blivit s? Vldigt nyfiken

Tack fr er6tid om ni orkade.

Det r mjligt att gra dom kemikalierna sjlv, dock skulle jag sga att man behver kunskap inom organisk kemi, metamfetamin som dom white trash folket tillverkar i usa r en vldigt simpel syntes jmfrt med tex dom du nmnde, nu vet jag inte direkt syntesvgen fr a-php , nep osv i huvudet, men jag kan iaf garantera att det r enklare att tillverka metamfetamin. Meth iaf om man bara vill f skiten i halvtaskigt pulver r inte s mkt mer n pseufoefedrin, litium, kaustiksoda, vatten typ , d r det bara pseufoefedrinet iaf som r illegalt ,
Citera
2023-11-06, 08:54
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Det r mjligt att gra dom kemikalierna sjlv, dock skulle jag sga att man behver kunskap inom organisk kemi, metamfetamin som dom white trash folket tillverkar i usa r en vldigt simpel syntes jmfrt med tex dom du nmnde, nu vet jag inte direkt syntesvgen fr a-php , nep osv i huvudet, men jag kan iaf garantera att det r enklare att tillverka metamfetamin. Meth iaf om man bara vill f skiten i halvtaskigt pulver r inte s mkt mer n pseufoefedrin, litium, kaustiksoda, vatten typ , d r det bara pseufoefedrinet iaf som r illegalt ,

Ah jo det r nog s ja, sedan vet jag ju inte allt man behver och vart man skaffar alla sdana kemiska rvaror... Jo tack crystal meth vet man ju att mnga i usa dtt av fr deras labb exploderat haha. Men som du sger vidirgit bondmeth, sg att de ofta tillverkar det med batterisyra dessutom. :O
Citera
2023-11-20, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ah jo det r nog s ja, sedan vet jag ju inte allt man behver och vart man skaffar alla sdana kemiska rvaror... Jo tack crystal meth vet man ju att mnga i usa dtt av fr deras labb exploderat haha. Men som du sger vidirgit bondmeth, sg att de ofta tillverkar det med batterisyra dessutom. :O

Mest standard dom anvnder r typ lithium frn lithium batterier , kaustiksoda som anvnds till avlopps rengring, psydoefedrin frn host medicin piller , vatten typ, det r normalt och enkelt iaf, dock fr man skit grejjer, det blir pulver av det hela, inga kristaller som "crystal meth"

Ja ska se vad jag kan f fram fr info t dig iaf, jag har en polare som pstr att en nra vn till han tillverkat tex A-PVP och A-Php . Dessa snubbar r kriminella iaf "gng" ja tror dock att han lr hans polare snackar skit, jag r ganska plst p kemi som hobby, och vad jag frsttt det som krvs det iaf ngon koll p kemi fr dom 2preparaten, metamfetamin tex i pulver kan nog nstan vilken idiot gra iaf s lnge man fljer en guide, enkla kemikalier att f ocks, a-php. Lr a-pvp r nog svrare iaf
Citera
2023-11-24, 19:52
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Mest standard dom anvnder r typ lithium frn lithium batterier , kaustiksoda som anvnds till avlopps rengring, psydoefedrin frn host medicin piller , vatten typ, det r normalt och enkelt iaf, dock fr man skit grejjer, det blir pulver av det hela, inga kristaller som "crystal meth"

Ja ska se vad jag kan f fram fr info t dig iaf, jag har en polare som pstr att en nra vn till han tillverkat tex A-PVP och A-Php . Dessa snubbar r kriminella iaf "gng" ja tror dock att han lr hans polare snackar skit, jag r ganska plst p kemi som hobby, och vad jag frsttt det som krvs det iaf ngon koll p kemi fr dom 2preparaten, metamfetamin tex i pulver kan nog nstan vilken idiot gra iaf s lnge man fljer en guide, enkla kemikalier att f ocks, a-php. Lr a-pvp r nog svrare iaf

Jo sn redneck meth skulle jag fan aldrig trycka i mig, ironiskt d jag kr i mig rc o struntar i vad det orsakar.

Jo jag knner en som kan gra a-phip ocks, typ allt man behvde var saker frn amazon och rvaror frn Tyskland. Tyvrr vgrade han hjlpa mig om jag inte tillverkade i ett land dr det ej r klassat... Och jag vgar inte kpa in 500-1000g bulk som frr nu nr det r nark klassad substans, kken undviker man grna...
Citera
2023-12-24, 04:35
Medlem
Phobiazis avatar
Men rent generellt hur stor kunskaps niv behver man teoretiskt fr att terskapa a-phip, a-php, nep, hexen osv? Fr nnstans br man vl kunna lsa hur man syntiserar dessa? Fr den infon br vl lckt ut frn ngot av alla labb/kemister under dessa r?

Skulle vilja gra fr eget bruk o sm frsljning. Men sedan om det vore s att det gr att genomfra s frstr jag inte varfr det ej sljs inrikes lngre som allt annat klassat? Jag menar r man riktigt girig kan man ju ta 5-600/g hr, jag skulle ta vad som behvs efter tillverkning dvs kan jag g 250kr/g vid bulk br jag kunna slja billigare om jag tillverkar det...

Annars fr jag gra nytt frsk med dmt antar jag ><
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in