Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2023-05-28, 22:17
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Sen har ju Finlands president känt sin fru sedan hon var född, eftersom Niinistö är sin frus gudfar 🙈 Ingen har höjt ögonbrynen..

Källa på det? Är väl, vad jag förstått, bara ett fånigt och avfärdat internetrykte.
Citera
2023-05-28, 23:50
Nu har TV4 chansen att värva en känd programledare med svenska värderingar till sin Morgon-TV!
Citera
2023-05-29, 05:54
Medlem
citymormors avatar
Ännu en bög som groomar unga grabbar till att bli deras sexleksaker.
Alla pedofiler är inte bögar men alla bögar är pedofiler.
Citera
2023-05-29, 07:38
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Nu är det ju bara du som påstår att de skulle vara plötsligt och inte vara undertryckt från födseln
Fast det jag gör är att påpekar är att det finns inget i detta fall som indikerar att det skulle vara undertryckt sedan födsel.

Bevisen är lika svaga på båda sidor. Det är min poäng om det nu går över era huvuden.

Vi vet inte vad homosexualitet är. I det ljuset är det fullständigt ovetenskapligt att uttala sig om vare sig det ena eller det andra.
Citera
2023-05-29, 08:41
Medlem
paparazzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Så vem är det då?

Hans namn är Mathew McGreevy: https://www.politicalite.com/exclusi...n-cumbria-pub/
Citera
2023-05-29, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Fast nu har det visat sig att han är hebefil och knullar med en snubbe som han har känt sedan snubben var 10 år. Dessutom gav han snubben TV-jobb. Det är få förunnat.
Precis vad jag gått runt och sagt några år nu. Det är fullt av perversa som har makt i den förbannade teven

Släng skiten åt helvete
Citera
2023-05-29, 12:39
Medlem
Gyxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Stackars frun och barnen med en make/far som är smygbög.
Även har brorsa är bög och dömdes för att ha groomat en 14-åring, eller något.
Citat:
Ursprungligen postat av FridensGudJesus
Det är fullt av perversa som har makt i den förbannade teven. Släng skiten åt helvete
TVn innehåller bara elektroniska komponenter och sladdar. Men visst kan man slänga den ändå.
Senast redigerad av Gyxen 2023-05-29 kl. 12:43.
Citera
2023-05-29, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyxen
Även har brorsa är bög och dömdes för att ha groomat en 14-åring, eller något.TVn innehåller bara elektroniska komponenter och sladdar. Men visst kan man slänga den ändå.
Är det inte udda att båda bröderna är bögar och vill åt underåriga killar?! Man frågar sig om de höll på med varann när de bodde i samma hushåll. Incest.
Citera
2023-05-30, 01:05
Medlem
Madagascars avatar
Det verkar vara krig mellan Holmes och Schofield. Eventuellt även mellan Itv och GB News:

https://www.gbnews.com/celebrity/itv...-eamonn-holmes, nyss
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in