Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-05-30, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Av 900,000 årligen anmält försvunna i USA beräknas cirka 50 vara barn som kidnappas av främmande personer och blir sexuellt utnyttjade. Cirka 35 av dessa barn är i åldern 12-17 (mest flickor).
Kvar är alltså cirka 15 kidnappade barn i ålder som pedofiler kan vara intresserade av.

USA har mängder av flyktingar de inte har någon koll på, liksom vi
Citera
2023-05-30, 21:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
USA har mängder av flyktingar de inte har någon koll på, liksom vi

Och du tror inte flyktingar skulle anmäla om deras barn försvann spårlöst?

Oavsett så kan du ju inte tro att 15 amerikanska barn tas av pedofiler årligen och att det samtidigt tas runt 1/2 miljon flyktingbarn av pedofiler i USA?
Eller kan du det?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2023-05-30 kl. 21:05.
Citera
2023-05-30, 22:21
Medlem
Citat:
Och du tror inte flyktingar skulle anmäla om deras barn försvann spårlöst?

Varför tror du att alla barn har föräldrar?

Det räcker ju med att ta en flukt i dumpen för att förstå att efterfrågan på sådant här är mycket stor, är den stor finns det gott om pengar att tjäna
Citera
2023-05-30, 22:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Varför tror du att alla barn har föräldrar?

Det räcker ju med att ta en flukt i dumpen för att förstå att efterfrågan på sådant här är mycket stor, är den stor finns det gott om pengar att tjäna

Att efterfrågan i dumpen är stor på unga tjejer och killar (antar jag?) är väl inte detsamma som att miljontals barn skulle kidnappas av pedofiler? Vad ör det du inte förstår - officiella siffror säger att 8 miljoner barn anmäls försvunna globalt varje år. Samma officiella siffror säger att cirka 99,5% av dessa barn kommer tryggt hem igen - de flesta på några timmar.

Det är bara idioter som då kan dra slutsatsen att dessa 8 miljoner barn ”försvinner pga pedofiler”…
Citera
2023-05-30, 22:36
Medlem
Citat:
Att efterfrågan i dumpen är stor på unga tjejer och killar (antar jag?) är väl inte detsamma som att miljontals barn skulle kidnappas av pedofiler? Vad ör det du inte förstår - officiella siffror säger att 8 miljoner barn anmäls försvunna globalt varje år. Samma officiella siffror säger att cirka 99,5% av dessa barn kommer tryggt hem igen - de flesta på några timmar.

Det är bara idioter som då kan dra slutsatsen att dessa 8 miljoner barn ”försvinner pga pedofiler”…
jag säger inte att 8 miljoner kidnappats men människohandel är en stor industri

I hela världen tror jag nog det är en hel del ändå
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2023-05-30 kl. 22:51.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in