Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 20
  • 29
  • 30
2023-06-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Dom ska visst ha rätt

Så om en stat utför folkmord och etnisk rensning så ska de ha rätt att ta över den lilla del som är kvar efter alla folkbrott?
Citera
2023-06-25, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanjati.
Det finns inga bevis på att albanerna härstammar från illyrerna eller var på balkan före någon annan och även om de skulle ha varit det så är det helt irrelevant. Ändå tjatar ni om detta ständigt.

Folk kan inte göra anspråk på andras länder baserat på teorier om att deras folk bodde där för tusentals år sen. Då skulle hela världskartan målas om och Sverige skulle inte vara svenskarnas land fast i princip allt i det här landet är svenskt.

Jo visst finns det. Här är dna studie som blir svårt att förklara bort för turkoslaverna serberna;

https://www.biorxiv.org/content/10.1...06.05.543790v1

I övrigt så vad är dina principer på hur en stat ska kunna göra anspråk på territorier?
Citera
2023-06-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanjati.
Jo, för tusentals år sedan.

Det finns dessutom inget spår av något albanskt i länderna.

Fel.

Vi har möngder med albanska spår. Tyvärr så går de under "romersk" eller "grekiskt" namn.

Här är iaf DNA som visar tusentals år av albanskt ursprung i illyriska halvön:

Citera
2023-06-25, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetaskaman
Eller så läser du första och senaste studien om albanernas härkomst, istället för att filosofera.

Har du själv läst och förstått studierna? Eller läst och förstått mitt inlägg?
Mina spekulationer är väldigt lik spekulationerna i studien du länkar till.
Det beror på att både jag och författarna till den studien baserar det på samma underlag.
Citera
2023-07-04, 09:26
Medlem
MaarekSteles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetaskaman
Serber har en stark kriminell historia i Sverige.

Man förstår att du är en fanatiker. Att du är en ortodox serb betyder väl att det är fritt fram att ljuga i din fanatiska religion antar jag baserat på det du skriver.
Kan du bevisa ett enda påstående du la fram?
Äckligt hur ni serber är amoraliska, värsta sortens psykopater.

Albanerna är väldigt sekulära. Ungefär som svenskarna idag.
Inte nog med det utan ungefär hälften av albanerna är kristna om man räknar arvaniter och arbresher.

Sedan lögnen om att serber är "ursprungsbefolkning". Vart har du fått det ifrån?
Ni är slavisla zigenare som beblandat er medd ert mästarfolk turkarna i 500 år.

Ni styrde Dardanien/Kosovo i totalt cirka 250 år av och till under er barbariska historia i illyriska halvön/balkan.

Här finns studien som vissar vem som är ursprungsbefolkningen i illyriska halvön.

Spoileralert! Är inte ni slaviska zigenarr.

Nej du, jag är helt vanlig svensk. Intressant att du försöker måla ut mig som serb. Fatta att Svenskar föredrar ortodoxa serber framför muslimska albaner.

Serber har fått betala ett högt pris under första och andra världskriget. Albanerna har bara stulit och tjuvat.

Fakta är att Kosovo var serbiskt först, framtill när Turkiet erövrade Serbien, detta har du inte bemött.

Du kan inte bemöta det för det är sanningen, därför du kommer med logiska fallacier.
Citera
2023-07-04, 14:12
Medlem
PUBG2018s avatar
ta bort
Citera
2023-07-04, 14:13
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele
Nej du, jag är helt vanlig svensk. Intressant att du försöker måla ut mig som serb. Fatta att Svenskar föredrar ortodoxa serber framför muslimska albaner.

Serber har fått betala ett högt pris under första och andra världskriget. Albanerna har bara stulit och tjuvat.

Fakta är att Kosovo var serbiskt först, framtill när Turkiet erövrade Serbien, detta har du inte bemött.

Du kan inte bemöta det för det är sanningen, därför du kommer med logiska fallacier.

Nu är det albanskt, fatta att alla länder har varit någon annans innan de blivit erövrade (Hela Amerikas tillhörde nordöst asiater som vandrade ditt för 30 k år sedan, men blev erövrade för 500 år sedan. Idag styrs landet av en blandning av Européer, afrikaner, portugiser, spanjorer etc.

Nu är faktiskt NATO på Kosovos sida, så du kan knipa ihop och knyta handen i fickan. I framtiden kommer araber, afrikaner, turkar erövra hela Europa troligtvis.

Att bli erövrad behöver inte ske genom krig, utan europeiska kvinnor tycks gilla utomeuropeiska män mer så de föder upp nya turk, arab, afrikan européer som kommer härska till slut. Se bara på UK (indisk PM) Skottland (Pakistans PM).
Citera
2023-07-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele

Vad ska bemötas tänker du? Att serberna som migrera till balkan 1500 år sedan, 900 år innan turkarna ockuperade området, endast kontrollerat kosovo under ca 200 år?

Den enda konstanten i Kosovo är Albaner. Finns givetvis inget som kan ändra på detta faktum
Citera
2023-07-17, 15:52
Medlem
MaarekSteles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Nu är det albanskt, fatta att alla länder har varit någon annans innan de blivit erövrade (Hela Amerikas tillhörde nordöst asiater som vandrade ditt för 30 k år sedan, men blev erövrade för 500 år sedan. Idag styrs landet av en blandning av Européer, afrikaner, portugiser, spanjorer etc.

Nu är faktiskt NATO på Kosovos sida, så du kan knipa ihop och knyta handen i fickan. I framtiden kommer araber, afrikaner, turkar erövra hela Europa troligtvis.

Att bli erövrad behöver inte ske genom krig, utan europeiska kvinnor tycks gilla utomeuropeiska män mer så de föder upp nya turk, arab, afrikan européer som kommer härska till slut. Se bara på UK (indisk PM) Skottland (Pakistans PM).

Så då ger du med dig på punkten att det var serbiskt först.

Citat:
Ursprungligen postat av GuX
Vad ska bemötas tänker du? Att serberna som migrera till balkan 1500 år sedan, 900 år innan turkarna ockuperade området, endast kontrollerat kosovo under ca 200 år?

Den enda konstanten i Kosovo är Albaner. Finns givetvis inget som kan ändra på detta faktum

Bra, även du medger då verkligheten.
Citera
  • 20
  • 29
  • 30

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här