2024-07-16, 13:02
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det där känns lite väl konspiratoriskt, tror inte detta var så avancerat. Göthe var pedofil och hittade ett sätt att ha kontakt med unga killar, inte svårare än så.

Hela Säpo och så består av barnhems och instutionsbarn.

Det syns på dom direkt , klart pedofiler drar till verksmhet där man letar efter övergivna utan släkt o skola in till Säpo.

Detta för att ha full kontroll över deras uppväxt för att få pålitliga anställda.

Har ni t.ex ett par på orten med liten billigt utseende med två fosterbarn är det nästan 100% Ihoparade Instionsbarn som skall skola in gossarna.Samma med diverse hvb boenden som Eolshäll då med gossar o flickor
Citera
2024-07-16, 13:37
Medlem
448s avatar
Citat:
Vad dog den här Göthe av? Dog han i HIV eller var det en mer typisk svenssondöd för någon i hans ålder? Efter vad som har skrivits så verkar det som han visste att han skulle dö snart när han började skänka bort saker kort innan sin död.

BögGöthe dog av hjärtinfarkt , han slapp ju aids för han kanebullade ju bara småpojkar som typ lärt sig skita
Citera
2024-07-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Hela Säpo och så består av barnhems och instutionsbarn.

Det syns på dom direkt , klart pedofiler drar till verksmhet där man letar efter övergivna utan släkt o skola in till Säpo.

Detta för att ha full kontroll över deras uppväxt för att få pålitliga anställda.

Har ni t.ex ett par på orten med liten billigt utseende med två fosterbarn är det nästan 100% Ihoparade Instionsbarn som skall skola in gossarna.Samma med diverse hvb boenden som Eolshäll då med gossar o flickor

Öh nej så är det nog verkligen inte, du har livlig fantasi du
Eolshäll hade såklart inget med Säpo att göra.
Citera
2024-07-16, 13:43
Medlem
448s avatar
Citat:
Öh nej så är det nog verkligen inte, du har livlig fantasi du
Eolshäll hade såklart inget med Säpo att göra.

Du lilla grabben , jag har orsakat en säpochefs avgång 2003 så det jag inte vet om säpo är inte värt och veta.

Då kan imte någon som dig komma o framstå som ett geni

Fortsätta em turem med städvagnen i dina samhallskläder
Citera
2024-07-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Du lilla grabben , jag har orsakat en säpochefs avgång 2003 så det jag inte vet om säpo är inte värt och veta.

Då kan imte någon som dig komma o framstå som ett geni

Fortsätta em turem med städvagnen i dina samhallskläder

Mm kollade dina gamla inlägg nu och du verkar spritt språngande galen och besatt av Säpo.
Jag tror vi lämnar den här tråden nu.
Citera
2024-07-16, 13:48
Medlem
448s avatar
Citat:
Mm kollade dina gamla inlägg nu och du verkar spritt språngande galen och besatt av Säpo.
Jag tror vi lämnar den här tråden nu.

Du vet inte vem du pratar me lella gosse

Jag är ytterst sakkunnig i ärendet
Citera
Igår, 22:25
Medlem
lyktstolpes avatar
En pedofil från f.d Kristianstad Län så oväntat.. not
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto