Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-31, 09:39
Medlem
https://www.svtplay.se/video/jA3pyzE...nya-musik-2815

Intervjuas i Morgonstudion i SVT. Är han idé bra? Behöver fler machomän gråta?
Citera
2023-05-31, 09:56
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkukibarnanal
https://www.svtplay.se/video/jA3pyzE...nya-musik-2815

Intervjuas i Morgonstudion i SVT. Är han idé bra? Behöver fler machomän gråta?

Till att börja med bör man kanske understryka skillnaden mellan gråta och gråta här.
Det verkar nämligen råda en allmän förvirring kring män och gråt, inte minst orsakad av feminismen och myten om att "pojkar inte får gråta".

Man måste alltså förstå skillnaden mellan ynkliga män och sammansatta balanserade män.

Män kan nämligen "gråta" på två sätt, ett destruktivt och ett konstruktivt
Citera
2023-05-31, 12:12
Medlem
Sagodjurs avatar
Nog kan man börja gråta när man hör honom, men kanske inte av dom skäl han tror.
Citera
2023-05-31, 13:31
Medlem
Jag tycker han verkar leva i någon sorts alternativ verklighet...

Är det några svenskar ser upp till är det väl italienare? Vi känner oss i underläge gällande mat, dryck, klädstil, passion osv.

Vad tror han, att han kommit hit på 70-talet till ett land helt utan inslag av andra kulturer? Blir ju bara löjligt rakt av att låtsas ha blivit stoppad från klubbar efter millennieskiftet pga en mörkare hårfärg.

Jag tippar på att Simon under uppväxten blivit hjärntvättad av vänstern, och börjat korrelera deras vanföreställningar med saker som hänt honom i verkligheten. Ett tecken på det farliga med att köpa en ideologi rakt av, du slutar tänka självständigt och följa förnuftet.
Citera
2023-06-03, 16:40
Moderator
Fear2bes avatar
Att han försöker göra riktig musik istället för rap då kan han ju faktiskt kalla sig för en riktig musiker. Men att hans känslosås är syftet, varför inte göra bra musik med bra texter och sedan se vad det blir av det? Det är ju så som så många andra gör. Gör man inte något eget utan bara försöker vara något som man inte är så låter det ofta falskt. Den där låten Svartskallepunk vilket skräp.
Citera
2023-06-06, 15:33
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkukibarnanal
Behöver fler machomän gråta?

En faktum som de flesta bortser ifrån av någon anledning, är att män som gråter är två sekunder från att ta till nävarna. Gråt hos män står för något HELT annat, än vad den gör för kvinnor. Kvinnors gråt signalerar "jag är svag, ta hand om mig". Mäns gråt signalerar "akta dig nu för fan".

Dessutom är frågan "behöver män gråta?" jävligt befängd. Gråt är en reaktion, inte någon kul aktivitet man kan ägna sig åt.
Citera
2024-10-27, 20:30
Medlem
Perkabalos avatar
Simon är grym. Slashar han vänskapen till idioterna som lapar hans ass så kan han gå långt. Simon har en riktig talang. Han har möjligheten att bli riktigt stor i Sverige. Kanske längre än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in