2023-06-01, 19:07
Medlem
Hej, jag har spelat in en video från min iPad. Filen är för stor och jag fick rekomendationen att skicka den på MailDrop. Vart har filen hamnat? Jag kunde inte hitta den på iCloud.

Vart är bilagan?`

Tack för svar!
Citera
2023-06-01, 19:44
Medlem
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Hej, jag har spelat in en video från min iPad. Filen är för stor och jag fick rekomendationen att skicka den på MailDrop. Vart har filen hamnat? Jag kunde inte hitta den på iCloud.

Vart är bilagan?`

Tack för svar!

I vilket program har du spelat in videon? Apples Kamera-app sparar ju bilderna i Bilder-appen (och i iCloud om du har det aktiverat).
Citera
2023-06-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
I vilket program har du spelat in videon? Apples Kamera-app sparar ju bilderna i Bilder-appen (och i iCloud om du har det aktiverat).
Jag spelade in den via iPads egna kamera-app. Därefter har jag försökt skicka den till min mail, men filen är för stor och då klickade jag istället på att den skulle skicka till MailDrop, som iPad rekomenderade. Men jag hittar inte filen och hittar inte heller filen i iCloud.
Citera
2023-06-01, 20:32
Medlem
Citat:
Jag spelade in den via iPads egna kamera-app. Därefter har jag försökt skicka den till min mail, men filen är för stor och då klickade jag istället på att den skulle skicka till MailDrop, som iPad rekomenderade. Men jag hittar inte filen och hittar inte heller filen i iCloud.
Klicka på länken i mailet för att hämta hem filen.
Citera
2023-06-06, 01:54
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:

Vart är bilagan?`

Tack för svar!
Hade samma problem häromdagen. Den stora bilagan kom till slut fram dit den skulle.

Men du...

Var = befintlighet.
Vart = riktning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in