Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-18, 21:00
Medlem
zombie-nations avatar
Tycker den var god men Ica har bara en sort. Den var nog näst godast, godast var en tysk eller annat europeiskt lands pizza som var på lidlbesök.

Minns inte namnet.
Citera
2024-08-27, 18:40
Avstängd
Den är FRUKTANSVÄRT god...
Citera
2024-08-27, 19:38
Medlem
ganska bra botten men snålt med pålägget , brukar annars unna mig en färsk pizza på Lidl om jag hittar nån som är nedsatt 30% = ca 27 kr
Citera
2024-09-01, 22:22
Medlem
Längesen man åt fryspizza. Kanske dags o testa
Citera
2024-09-02, 18:57
Medlem
körde tonys pizza ett tag men tröttnade. den var god. och det är den bästa fryspizzan.
men efter ett tag blir den för degig och för tjock. en 140kr turkpizza kebab med allting på. sås, tunn... smältande ost, lök, japeno - slår tyvärr tony's. måste säga det. så nu äter jag pizza 1ggr i månaden och stödjer min turk pizzeria istället för att lägga in 2 tony's några gånger i månaden.
Citera
2024-09-03, 02:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
körde tonys pizza ett tag men tröttnade. den var god. och det är den bästa fryspizzan.
men efter ett tag blir den för degig och för tjock. en 140kr turkpizza kebab med allting på. sås, tunn... smältande ost, lök, japeno - slår tyvärr tony's. måste säga det. så nu äter jag pizza 1ggr i månaden och stödjer min turk pizzeria istället för att lägga in 2 tony's några gånger i månaden.

Vet erdogan om det här?

Senast redigerad av Battreanmig. 2024-09-03 kl. 02:58.
Citera
2024-09-03, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Vet erdogan om det här?

haha. tror inte ens min lokala är kurder. skulle slå vad de är serber eller nåt.
Citera
2024-11-30, 14:48
Medlem
Den är god men rekommenderar att krydda med egen oregano, salt och peppar, samt riva på lite extra ost.

Gör man detta så blir den väldigt god, bättre än många pizzerior.
Citera
2024-11-30, 15:23
Medlem
godboys avatar
Jag tycker den är helt okej, jag har kört kebabpizzan, och visst är det lite snålt tilltaget med kött på den. Så jag har slängt på lite annat såsom bacon, nötkött eller korv, lite extra tomater, extra ostskivor osv. Men jag föredrar att köpa den istället för att köra "turkpizza", detta av flera skäl.
Citera
2024-11-30, 15:38
Medlem
Upplyftens avatar
Tycker att Tony´s tillhör de sämre . En gång och aldrig mer. Absolut inget speciellt . Bröddegen smakar mer pappkartong än alla andra, och påläggen är otroligt snålt tilltagen. Det snålaste man har sett ...
Absolut en hype. Förpackningen är lite hipp jämfört med andra , fast slutbetyget blir klart underkänt.
Citera
2024-11-30, 16:04
Medlem
Nekronomikons avatar
Jag gillar den. Där jag bor kan man köpa 2st för 89kr, inland ännu billigare, vilket får anses som prisvärt. De är ändå ganska stora pizzor. Brukar ta en pepperoni och en kebabpizza. Sen kan man pimpa upp dom lite extra också själv om man känner för det.

Det är något särskilt med degen på Tonys pizzorna jag gillar. Blir mycket godare än ICA/COOP/LIDLs fryspizzor.
Citera
2024-12-08, 14:59
Medlem
tantrs avatar
Tycker absolut det är den bästa. Lite för mycket ost kanske och för lite tomatsås.
köpte 2x idag då dom gick för 35:- på hemköp! =) Prisvärt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in